Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 27 feb 2022 11:03 #5308

Allereerst welkom (terug) op dit forum. In tijden van op z'n zachtst gezegd zorgen en onzekerheden geeft de weg naar de liefde ons hopelijk weer een beetje een goed gevoel.
Dit geldt natuurlijk in z'n algemeenheid maar ook voor de 10 BZV-boeren die we de komende weken gaan volgen. Hiervan een aantal op tv en een aantal online.

Hiermee alvast veel plezier!

Hoe zal de verdeling er gaan uitzien? Wie gaan we zien op tv en wie mag in de betrekkelijke online luwte hun keuzes maken?

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 27 feb 2022 11:14 #5309

Yvon bezoekt de boeren Joost, Janine, Rob (van de kersen), Rob (van de witlof), Hans, Jouke, Hilda, Robert, Evert en Gerben met zakken vol brieven. Welke 5 boeren zijn zien we terug in de webserie en welke 5 op TV? Wil jij dat ook weten? Kijk dan vanavond om 20:30 NPO 1 naar Boer Zoekt Vrouw. Gewoon doen hoor en veel plezier!

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 27 feb 2022 22:32 #5312

Dan denk je als makers van het programma aan alles gedacht te hebben (corona-maatregelen en zo), en dan laat je Yvon in een Lada rondrijden... ;)
Maar dat was niet te voorzien. :)

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 27 feb 2022 22:40 #5313

Ja, eerste indruk was eigenlijk ook wel weer als vanouds: hier en daar wat ongemakkelijk, maar dat is niet gek. Hoe zou je zelf zijn in die situatie. ;)
Die ene dame bij Evert gaat het niet worden. Dat is me voor nu het meeste bijgebleven.
En bij Jouke zal het ook wel een 'strijd' worden vrees ik.

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 27 feb 2022 23:29 #5319

Yvon bezoekt de boeren Joost, Janine, Rob (van de kersen), Rob (van de witlof), Hans, Jouke, Hilda, Robert, Evert en Gerben met zakken vol brieven. Welke 5 boeren zijn zien we terug in de webserie en welke 5 op TV? Wil jij dat ook weten? Kijk dan vanavond om 20:30 NPO 1 naar Boer Zoekt Vrouw. Gewoon doen hoor en veel plezier!
Ha Hollie,
inderdaad, hopelijk komt deze site weer tot leven!
Ik heb gekeken, maar weet eerlijk gezegd nog niet goed wat ik ervan moet vinden: alle nieuwe namen, de nieuwe verschillende karakters, de nieuwe wensen. En, wat vind ik van de uitspraken: een vrouwelijke dierenarts, daar moet ik aan wennen, die stinkt; of ik zoek diepgang en tegelijkertijd ik kies eerst de foto's...? Tsja, het kan allemaal uit z'n verband gehaald zijn, de tijd zal het leren hoe enthousiast ik weer ga worden.
Volgende week gaan we bij die nieuwe namen en nieuwe karakters de nieuwe dames zien... Ik kijk er naar uit!!
En jij, Hollie?

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 28 feb 2022 00:33 #5320

of ik zoek diepgang en tegelijkertijd ik kies eerst de foto's...

Zal nooit anders worden. ;) De voor jou gewenste uiterlijke aantrekkelijkheid en inhoud. Beide zijn volgens mij even belangrijk om het te laten slagen. :)

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 28 feb 2022 10:14 #5322

Yvon bezoekt de boeren Joost, Janine, Rob (van de kersen), Rob (van de witlof), Hans, Jouke, Hilda, Robert, Evert en Gerben met zakken vol brieven. Welke 5 boeren zijn zien we terug in de webserie en welke 5 op TV? Wil jij dat ook weten? Kijk dan vanavond om 20:30 NPO 1 naar Boer Zoekt Vrouw. Gewoon doen hoor en veel plezier!
Ha Hollie,
inderdaad, hopelijk komt deze site weer tot leven!
Ik heb gekeken, maar weet eerlijk gezegd nog niet goed wat ik ervan moet vinden: alle nieuwe namen, de nieuwe verschillende karakters, de nieuwe wensen. En, wat vind ik van de uitspraken: een vrouwelijke dierenarts, daar moet ik aan wennen, die stinkt; of ik zoek diepgang en tegelijkertijd ik kies eerst de foto's...? Tsja, het kan allemaal uit z'n verband gehaald zijn, de tijd zal het leren hoe enthousiast ik weer ga worden.
Volgende week gaan we bij die nieuwe namen en nieuwe karakters de nieuwe dames zien... Ik kijk er naar uit!!
En jij, Hollie?

Ik zeker wel... 'tis lekker rustig hier? Zijn er geen smilies meer?

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 28 feb 2022 12:27 #5327

Ik zeker wel... 'tis lekker rustig hier? Zijn er geen smilies meer?

Jawel, maar een beetje verborgen. Deze omgeving heeft nog een update nodig om dit weer zichtbaar te krijgen.

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 28 feb 2022 18:43 #5328

Ik zeker wel... 'tis lekker rustig hier? Zijn er geen smilies meer?

Jawel, maar een beetje verborgen. Deze omgeving heeft nog een update nodig om dit weer zichtbaar te krijgen.

Afwachten dan maar...

Inloggen om te reageren.

Nieuwe ronde, nieuwe boeren 06 mrt 2022 22:22 #5345

Ik zeker wel... 'tis lekker rustig hier? Zijn er geen smilies meer?

Jawel, maar een beetje verborgen. Deze omgeving heeft nog een update nodig om dit weer zichtbaar te krijgen.

Hee dat vroeg ik me ook al af! Maar als je een puntkomma, streepje en haakje sluiten intoetst krijg je nog wel een ;-)
en bij een dubbele punt, streepje en haakje sluiten komt er gelukkig ook een :-)

Ik zag ook al bij dubbele punt en d een duimpje omhoog/omlaag in een venster staan :duim-omhoog :duim-omlaag haha en nog een paar :D

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2