Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Algemene zaken over de eerste aflevering. 13 mei 2018 21:30 #1769

Wat je maar kwijt wilt over deze aflevering.

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 13 mei 2018 21:39 #1778

Leuke nieuwe boeren, frisse en gezellige uitzending. Dit belooft een tof seizoen te worden! :) :woohoo:

En maar liefst 3 boerinnen erbij, ook heel leuk :side:

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 13 mei 2018 21:46 #1781

Viel mij ook al op. Ze komen allemaal wel 'toegankelijk' op mij over. :)
Toen Jan z'n oneliner "wees jezelf, er zijn al anderen genoeg" zei kreeg ik even een beetje hum-humgevoel, maar zijn verdere verhaal over het verlies van zijn vrouw keerde dat weer. Goeie kerel.

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 13 mei 2018 21:50 #1784

Yep, vond ik ook. Het zal wel aan de levensstijl liggen (vroeg op, weinig tijd voor andere dingen) dat ze nog geen goede partner zijn tegengekomen, want inderdaad is het soms gek als je zulke aardige boeren ziet, dat ze nog niet bezet zijn..

Jan had het er nog bést moeilijk mee. En da's op zich niks verkeerd.

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 13 mei 2018 22:05 #1792

Yvon, die bij één van die eerste boeren door een paar blaadjes van die pikante (?!) kalender bladert... B)

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 14 mei 2018 01:11 #1805

Laura36 schreef : Yvon, die bij één van die eerste boeren door een paar blaadjes van die pikante (?!) kalender bladert... B)

Waarom is mij dat ontgaan? B)

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 14 mei 2018 09:46 #1808

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
...klein detail maar voor sommige mensen toch opmerkelijk en/of belangrijk : Bij de bloemenboer stond een buddha-beeldje in de vensterbank ( of was dat bij zijn zus ? ) , bij boer Jan zag ik een kruisje aan de muur hangen.

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 14 mei 2018 18:41 #1812

Hallooo allemaal!
Leuk he, dat het weer is begonnen! En zoveel leuke boeren. Heb het idee dat ze allemaal wat meer spraakzaam zijn dan andere jaren, een hoop jonge mensen ook. En drie dames, hartstikke tof.

Zilte Deerne schreef : ...klein detail maar voor sommige mensen toch opmerkelijk en/of belangrijk : Bij de bloemenboer stond een buddha-beeldje in de vensterbank ( of was dat bij zijn zus ? ) , bij boer Jan zag ik een kruisje aan de muur hangen.


Buddha beeldje kan ook gewoon een tuincentrum-aankoop zijn geweest en dat 't verder niks te betekenen heeft.
Laatst zat ik wat op Funda te neuzen en 't viel me echt op hoeveel beeldjes en schilderijen ik voorbij zag komen. Ik gok niet dat al die huiseigenaren buddhistisch zijn. ;)

Trouwens, op de BBC is nu ook een 'boer zoekt vrouw' serie bezig; Love in the Countryside. Echt precies hetzelfde, zelfs de presentatrice is een blonde dame die een boeren achtergrond heeft. Alleen slaan ze daar de dagdate over en hoeft niet iedereen met hetzelfde aantal potentiele liefdes op pad of naar de boerderij. Wel erg leuk gedaan. Op woensdagavond op BBC Four.

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 14 mei 2018 23:35 #1821

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het was ontroerende tv, met hier en daar een krullip van plezier. Toch wel kippenvel bij het verhaal van boer Remco en boer Jan. Bij de beide boeren een hoop verdriet. Waar een kruisje in de woonkamer nog eens letterlijk benadrukt welk kruis ons mens-zijn soms met zich meebrengt. ( Je kunt er ook geloof, hoop en een hoop liefde in zien. ( maar dat is meteen weer een ander programma ) )

Maar ook: de pretogen van de Kneet-junior, hierna voortaan gewoon Marnix genoemd. De humor die verborgen zit in zijn woordspelingen en rappe en rake antwoorden op Vons vragen of hij soms een museum heeft ( nee, dan kon hij entreegeld vragen ). En ook de dames die dit jaar meedoen: stuk voor stuk bikkelinnen. Alle tien wens ik ze enorm veel succes maar vooral dat éne..., dat kloppende hart wat voor hen gaat kloppen. :D

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 15 mei 2018 00:05 #1822

Klompendanseres schreef : Trouwens, op de BBC is nu ook een 'boer zoekt vrouw' serie bezig; Love in the Countryside. Echt precies hetzelfde, zelfs de presentatrice is een blonde dame die een boeren achtergrond heeft. Alleen slaan ze daar de dagdate over en hoeft niet iedereen met hetzelfde aantal potentiele liefdes op pad of naar de boerderij. Wel erg leuk gedaan. Op woensdagavond op BBC Four.


De Nederlands BZV is gebaseerd op de Engelse. De BBC is de 'inventor' van dit programma. :)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator