Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Algemene zaken over de eerste aflevering. 15 mei 2018 11:59 #1826

Weet ik, maar dit is een nieuw programma. De orginele versie heb ik weleens gezien en dat was echt niet zo leuk.
En het is nu naar de BBC gehaald.
Wel grappig: een van de boeren kreeg 30 brieven en dat werd een paar keer genoemd als zijnde heel bijzonder. In Nederland kun je dan fluiten naar het vervolg, da's veel te weinig. In Love... gaan alle boeren trouwens door, maar wie weet komt daar nog verandering in als dit net zo goed gaat lopen als BZV.

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 18 mei 2018 00:41 #1871

Goh wel leuk zeg, die uitzendingen wil ik ook wel zien, maar ik kan geen BBC Four krijgen.. :(

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 18 mei 2018 00:44 #1872

Taurus schreef :

Laura36 schreef : Yvon, die bij één van die eerste boeren door een paar blaadjes van die pikante (?!) kalender bladert... B)

Waarom is mij dat ontgaan? B)


Geen idee. Misschien net naar je eigen kalender aan de wand gekeken? ;) :blush:

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 18 mei 2018 04:12 #1876

Laura36 schreef : Goh wel leuk zeg, die uitzendingen wil ik ook wel zien, maar ik kan geen BBC Four krijgen.. :(


Oh wat stom van me, het is niet op Four maar op BBC 2.

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 18 mei 2018 15:55 #1887

Klompendanseres schreef : Weet ik, maar dit is een nieuw programma. De orginele versie heb ik weleens gezien en dat was echt niet zo leuk.
En het is nu naar de BBC gehaald.
Wel grappig: een van de boeren kreeg 30 brieven en dat werd een paar keer genoemd als zijnde heel bijzonder. In Nederland kun je dan fluiten naar het vervolg, da's veel te weinig. In Love... gaan alle boeren trouwens door, maar wie weet komt daar nog verandering in als dit net zo goed gaat lopen als BZV.


Bij de eerste Nederlandse serie kregen de boeren ook ongeveer datzelfde aantal, meen ik me te herinneren. Alleen boer Teus zat ver boven de honderd, maar de rest hadden allemaal "slechts" enkele tientallen brieven.
Het is jammer dat ik dat soort dingen niet meer kan terug vinden op de officiële BZV pagina. In het verleden kon je alle boeren van alle seizoenen terugvinden, maar nu niet meer. En dat is jammer, want zelfs als fanatieke kijkster, kan ik me inmiddels ook al lang niet meer alles en iedereen herinneren.

De BBC versie ben ik met mijn stomme kop dus weer vergeten. Volgende week nog maar eens proberen.

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over de eerste aflevering. 03 juni 2018 21:49 #1929

Klompendanseres schreef :

Laura36 schreef : Goh wel leuk zeg, die uitzendingen wil ik ook wel zien, maar ik kan geen BBC Four krijgen.. :(


Oh wat stom van me, het is niet op Four maar op BBC 2.


Oh dank je! Inmiddels ook gevonden bij de BBC gids
Spijtig genoeg begint aanstaande woensdag een ander BBC-programma op dezelfde tijd dat ik in ieder geval wil zien... Ik zou 2 tv's aan moeten sluiten..!! :S :cry:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator