Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Marnix 15 mei 2018 00:35 #1823

Zilte Deerne schreef : Je zit trouwens wel een eindje uit de buurt van NL als ik jouw locatie zo bekijk... met hoeveel tijdzones heb je te maken? ;)


Wat voor locatie zie je dan van mij? Ik zit niet in NL, maar woon in Luxemburg. Dat zijn zegge en schrijve nul tijdzones. ;)

Inloggen om te reageren.

Marnix 15 mei 2018 00:38 #1824

Oh, ik zie het al. Dit forum denkt dat ik in Gdansk zit. Geen idee waar dat vandaan komt, en ook niet hoe ik dat moet veranderen.

Inloggen om te reageren.

Marnix 15 mei 2018 20:50 #1846

Fijn weer een nieuw seizoen , Zilte , Bakkertje , Taurus , Klompenmaker en een ieder die ik vergeet heel gezellig weer wat van jullie te horen !
Welkom Jeltje leuk een nieuwe kijk op BZV er bij

Inloggen om te reageren.

Marnix 15 mei 2018 21:09 #1849

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Haaaaa Dribbel, wat knoertgezellig dat je weer 'back in FarmFansVillage ' bent. Leuke profo van jou trouwens :D
Je bent gestart met je komst in 'Huize Marnix' alhier, heeft dat een speciale reden? ;) ( hoezo ben ik nieuwsgierig , hahah )

Inloggen om te reageren.

Marnix 15 mei 2018 21:22 #1851

Ha ha , dank je Zilte het is me eindelijk eens gelukt mijn boerenfokkie Dribbel hier op portret te krijgen , ik starte bij Marnix om jullie en Jeltje te groeten , ok hoop op een leuk en meeslepend BZV - seizoen !

Inloggen om te reageren.

Marnix 16 mei 2018 18:20 #1855

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Jeltje, je hebt je ingeschreven als nieuw forumlid (bij het topic "Hallo, ik ben....." ) , met de door jou opgegeven locatie: Gdansk.
Gezien de Russische tekens in je berichtje geloof ik dat onmiddelijk. Maar nu lees ik dat je in Luxemburg woont en verbaasd bent dat wij denken dat je in Gdansk woont???

Inloggen om te reageren.

Marnix 18 mei 2018 13:52 #1880

randstadse schreef : Jeltje, je hebt je ingeschreven als nieuw forumlid (bij het topic "Hallo, ik ben....." ) , met de door jou opgegeven locatie: Gdansk.
Gezien de Russische tekens in je berichtje geloof ik dat onmiddelijk. Maar nu lees ik dat je in Luxemburg woont en verbaasd bent dat wij denken dat je in Gdansk woont???


Ik heb me niet voorgesteld bij het topic "Hallo, ik ben.." en er staat daar ook niets dat van mij afkomstig is. Dat topic is zelfs pas geopend nadat ik me hier in dit topic over Marnix een beetje heb voorgesteld bij gebrek aan voorsteltopic. Ik weet ook niet waar jij dan een voorstelstukje van me ziet, kan je daar misschien een link naar plaatsen?
Ik heb dus echt geen idee waar dat "Gdansk" vandaan komt, blijkbaar is er iets raars gebeurd toen ik mijn account aanmaakte.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator