Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Jan 13 mei 2018 21:37 #1774

Inloggen om te reageren.

Jan 13 mei 2018 22:02 #1790

Wat is hij er aan toe zeg... Ik hoop voor hem dat er een leuke dame tussen zit.

Inloggen om te reageren.

Jan 15 mei 2018 12:05 #1827

Ik vond hem in het begin van zijn stukje inderdaad 'een beetje streng', maar toen het verhaal van zijn vrouw werd besproken en hij brak zag je een heel andere kant. En dan die leuke kinderen die hun vader de liefde gunnen, mooi om te zien. Ik hoop dat hij een hoop brieven krijgt.

Inloggen om te reageren.

Jan 15 mei 2018 20:58 #1847

Het verging mij precies zo Klompendanseres , eerst iets van brr ... strenge man maar later toonde hij zich heel kwetsbaar toen het m.n. over zijn overleden vrouw ging .
Als hij er aan toe is komt er vast wel iets moois op zijn pad .
Door iets in zijn houding maar meer nog door zijn stem had ik gelijk een deja vu naar boer Aad !

Inloggen om te reageren.

Jan 18 mei 2018 15:45 #1886

Moeilijk, moeilijk.
Ik vond Jan in eerste instantie ook wel heel erg nurks en stug. (Hij deed me zelfs een beetje denken aan boer Peter, uit het eerste seizoen.) Later bleek hij toch wel erg gevoelig te zijn overleden vrouw nog heel erg te missen. Ook ik vroeg me toen af of hij er wel al aan toe is, maar ook dat was waarschijnlijk een momentopname. Hij heeft een erg leuk gezin, dat zegt ook altijd veel over een man.
Gezien zijn leeftijd zal hij wel bij de vijf boeren zitten die we terug gaan zien, maar ik ben ook bang dat hij veel "verkeerde" vrouwen gaat trekken. Veel middelbare vrouwen die zelf de nodige schade hebben opgelopen in het leven, en die hem nu willen "redden".

Inloggen om te reageren.

Jan 18 mei 2018 19:57 #1890

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Bij Jan denk ik aan....



( Laot mij mar lopen, ( nee géén vliegtuig voor boer Jan ;) ) laot mij mar gaon ..Want zo ak nou doe, zo heb ik altied daon... > dat verwijst naar zijn Quote: 'Ik ben wie ik ben.' :D )

ps: Volgens mij zit er ook best wat 'rock 'n roll ' in boer Jan...;)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator