Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Wilfred 13 mei 2018 21:38 #1777

Inloggen om te reageren.

Wilfred 13 mei 2018 21:55 #1786

Innovatieve boer. Heeft ook een grote snipperberg...

Verdient ook leuke brieven, ben alleen bang dat het er niet voldoende zullen zijn om in de uitzendingen te komen. (geeft op zich niks. ;) )

Inloggen om te reageren.

Wilfred 15 mei 2018 12:09 #1829

Ik denk ook inderdaad niet dat daar veel op gereageerd gaat worden, maar ik gun het hem wel heel erg. En ach, je hebt maar 1 brief nodig he? ;)

Inloggen om te reageren.

Wilfred 16 mei 2018 09:50 #1852

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het zou zo maar kunnen dat boer Wilfred een hele hoop fanmail krijgt, hij is iig een mens die buiten de bestaande hokjes denkt.. zag net de pagina met de achtergrond info, daar stond oa dat hij wel eens naar Rusland op vakantie wil gaan... ( reden daarvan staat erbij ). Nou... das toch wat anders dan de hapklare brok van Frankrijk of Spanje waar half NL al naar toe gaat....
En hij is supersportief... skeeleren, skien, etc. Tof hoor! Daar komen heus wel brieven op af!

Inloggen om te reageren.

Wilfred 18 mei 2018 00:50 #1873

Heb nu ook zijn achtergrondverhaal gelezen. Die man is best veelzijdig! En inderdaad niet het geijkte naar Spanje ofzo.
Buiten de hokjes, nou en of :side:

Inloggen om te reageren.

Wilfred 18 mei 2018 12:56 #1877

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Boer Wilfred woont in het mooie land van Maas en Waal, en het is daar ook nog es beregezellig. .. voor Carnaval The Place To Be ;)

Het is er zoo mooi dat één van onze grootste tekstdichters/songwriters er een liedje over heeft geschreven...

Inloggen om te reageren.

Wilfred 18 mei 2018 14:00 #1881

Zojuist ook zijn achtergrondinfo gelezen en inderdaad, hij is een leuke vent waar heel wat meer in zit dan je op het eerste gezicht ziet. Ik gun hem veel brieven, maar denk dat hij de uitzending niet gaat halen. De ervaring leert ons immers dat de oudste en de jongste boeren altijd doorgaan en deze keer zijn er ook nog de vrouwen waar er sowieso eentje van door zal gaan. In zijn eigen leeftijdscategorie is Marnix zijn grootste concurrent en die heeft ook nog paarden...

Inloggen om te reageren.

Wilfred 18 mei 2018 14:27 #1882

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Jeltje schreef : Zojuist ook zijn achtergrondinfo gelezen en inderdaad, hij is een leuke vent waar heel wat meer in zit dan je op het eerste gezicht ziet. ..


.... en Wilfred heeft een biologische veehouderij.... dat zal voor veel kijkbuiskijkertjes ook een heel grote Pro zijn.

zeker voor de eko-bio-fairtrade-duurzame tiepjes... ik zou zeggen: Pak de pen en pak die leuke pure ( zonder kleurstoffen en e-nummers ) boer! :cheese:

Inloggen om te reageren.

Wilfred 18 mei 2018 14:31 #1883

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Zilte Deerne schreef :

Jeltje schreef : Zojuist ook zijn achtergrondinfo gelezen en inderdaad, hij is een leuke vent waar heel wat meer in zit dan je op het eerste gezicht ziet. ..


.... en Wilfred heeft een biologische veehouderij.... dat zal voor veel kijkbuiskijkertjes ook een heel grote Pro zijn.

zeker voor de eko-bio-fairtrade-duurzame tiepjes... ik zou zeggen: Pak de pen en pak die leuke pure ( zonder kleurstoffen en e-nummers ) boer! :cheese:

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator