Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 21:23 #691

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Velen hadden het al gezien dat hij meer naar Annekim trok dan naar Anke. Behalve Anke... Best sneu voor haar. Maar wel sportief opgevat. :)

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 21:26 #693

Ze vatte het zeker sportief op , goed van haar .
Maar ik begrijp haar verwarring wel een beetje , zij ziet natuurlijk niet alle momenten zoals wij ze konden zien op tv.

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 21:29 #694

Oei is dat zo ?
Viel midden in de uitzending "on line" via NPO net na het keuzemoment bij Marc.
Veel later vanavond is de hele uitzending hier via BZV te bekijken.
Morgen doen we het dunnetjes over via BVN op tv

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 21:34 #699

Hij had zo'n mooi zinnetje, bij het mango's plukken... :kiss: :side:

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 21:36 #700

Ze had het schijnbaar echt niet zien aankomen.
Ik vond het wel lachen dat ze blijkbaar vond dat Marc 's ochtends zo onaardig had gedaan naar Annekim en dus eigenlijk medelijden met haar had gehad.
Toen Marc dat navroeg bij Annekim had die er geen last van gehad. Die had het over iets van flauwe grappen.

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 22:01 #715

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik vond het op deze manier wel een erg onaardig en ook een beetje oneerlijk tegenover Anke...

Hij had best even kunnen wachten tot Anke wakker was en dan de dames beide bij hem om de tafel kunnen vragen om bekend te maken dat hij het keuzemoment niet langer uit wilde stellen omdat ie er al uit was. Om dan bekend te maken dat ie gevoelens voor Annekim had, en haar dan vragen of ze wilde blijven. Dat zou wat mij betreft netter en eerlijker zijn geweest.

Dan had het minder rauw op Anke haar dak gevallen en zou ze niet verward geweest zijn denk ik.


Maar goed,,, Op zich vind ik het een leuk setje die Marc met Annekim

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 22:06 #718

Dat was wel wat netter geweest naar hen beiden (hoewel de manier waarop met Anne-Kim wel errug leuk was ;) ), maarja, als ik die blik in zijn ogen zie als zij aan Anke vraagt: 'mogen we even met je kletsen?'...
Over kastanjes uit het vuur halen gesproken! ;) (Was wel erg makkelijk dat zij dat deed! B) )

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 22:14 #722

Sam schreef : Ik vond het op deze manier wel een erg onaardig en ook een beetje oneerlijk tegenover Anke...

Hij had best even kunnen wachten tot Anke wakker was en dan de dames beide bij hem om de tafel kunnen vragen om bekend te maken dat hij het keuzemoment niet langer uit wilde stellen omdat ie er al uit was. Om dan bekend te maken dat ie gevoelens voor Annekim had, en haar dan vragen of ze wilde blijven. Dat zou wat mij betreft netter en eerlijker zijn geweest.

Dan had het minder rauw op Anke haar dak gevallen en zou ze niet verward geweest zijn denk ik.


Maar goed,,, Op zich vind ik het een leuk setje die Marc met Annekim


Vanavond vond ik Marc voor het eerst een keer( een beetje ) op zijn gemak.
Maar de manier waarop ze het Anke vertelden verdient idd. niet de schoonheidsprijs .
Het arme kind lag nog in dromenland terwijl er buiten van alles gebeurde .
Yvon sprak ook al zo onheilspellend op de achtergrond iets van " Terwijl Anke slaapt glipt de liefde tussen haar vingers weg " .
Gewoon even nadat Anke wakker werd samen om de tafel gaan zitten praten had mooier geweest , het leek nu wel een overval !

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 22:45 #736

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mmah ik geloof niet dat de liefde bij Anke wegglipte terwijl Anke sliep. Die liefde was er vanaf de speeddate al duidelijk voor Annekim, dat gaf daar een rare sfeer in huis. Irene vertrok zelf, goed gedaan ;) . Het gesprek aan tafel vorige week was ronduit tenenkrommend, toch deed het geen alarmbellen afgaan bij Anke.

Annekim en Marc passen prima bij elkaar!

Inloggen om te reageren.

Marc's onhoudbare gevoel naar Annekim 09 apr 2017 22:49 #738

Het zal Marc en Annekim vast een worst zijn, maar ik vond het echt tenenkrommend hoe Anke werd ingelicht.

De reactie van Anke vond ik trouwens tekenend voor Ankes karakter: volwassenen, sportief en eerlijk. Duimpjes omhoog voor haar.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator