Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Beveiligde verbinding 12 apr 2017 14:11 #892

Sinds vandaag is deze site voorzien van een beveiligde internetverbinding. In je URL-balk komt zodoende een hangslotje te staan en begint de URL met 'HTTPS'. Met deze voorziening worden met name je inloggegevens op een beveiligde manier verzonden.

Het zal je misschien opgevallen zijn dat op een deel van de site het lettertype en lettergrootte veranderd is. Dit blijkt een 'bijwerking' van deze omzetting te zijn. Er wordt aan gewerkt om dit er weer als voorheen uit te laten zien.

Inloggen om te reageren.

Beveiligde verbinding 12 apr 2017 15:26 #894

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Enorm fijn dat er nu een hangslot is Moderator, alderbarstends, onmeundig, enorm super bedankt! Al die inzet in je vrije spaarzame uurtjes... en dat allemaal voor ONS! Dikke tút! ( Smak! ) :kiss:

Inloggen om te reageren.

Beveiligde verbinding 13 apr 2017 01:23 #911

Yep, viel al op idd.
Oftewel een medicijn tegen de kwaal en dan nog een medicijn tegen de bijwerkingen... ;)
Maar 't kump vast allemaol goud...

Verder sluit ik me helemaal aan bij zilte zus! :)

Inloggen om te reageren.

Beveiligde verbinding 13 apr 2017 10:32 #916

Ook van mij de complimenten voor wat jullie (achter de schermen) allemaal doen om het forum veilig en update te houden.
Duimpjes omhoog

Inloggen om te reageren.

Beveiligde verbinding 13 apr 2017 13:09 #920

Jammer dat dit allemaal in deze huidige internetwereld nodig is, daarvoor mijn dank dit forum zo veilig als mogelijk te houden voor ons, top! :P

Inloggen om te reageren.

Beveiligde verbinding 13 apr 2017 15:40 #923

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Bedankt Moderator! Sja, dat is jammer inderdaad... met je eens Hollie.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator