Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Over deze uitzending 01 mei 2022 12:44 #5846

In Boer zoekt vrouw is de laatste dag van de logeerweek aangebroken voor boer Evert en boerin Janine. Zij gaan hun definitieve keuze maken. Evert durft het met beide vrouwen aan, maar bij wie vóelt hij het? Alle logé(e)s willen het proberen met hun boer of boerin. Ze kunnen nu alleen maar afwachten.

Boer Evert kijkt terug op een prachtige logeerweek. Hij heeft met Nans lange wandelingen gemaakt en veel gesprekken gevoerd. Het moment met Maud, waarbij ze samen een kalfje geboren zien worden, heeft hem ook zeker geraakt. En zowel Nans als Maud hebben het erg goed gehad bij hem op de boerderij. Het is een lastige keuze voor Evert, met wie gaat hij een weekend weg? 

Boer Hans gaat op bezoek bij Annette, ze woont vlak bij zee. Op de fiets verkent Hans de omgeving en Annette is zijn gids. En hij ontmoet haar kinderen en krijgt van hen een bijzonder en persoonlijk cadeau. Samen genieten ze van deze eerste ontmoeting met haar gezin. En ze gaan natuurlijk op citytrip. Waar gaat hun reis naartoe? 

Vorige week was al te zien hoe boer Rob koos voor Wendy. De gevoelens die hij voor haar heeft, worden nog niet op dezelfde manier beantwoordt, maar ze gaan samen kijken wat er al wel is. Rob gaat bij Wendy eten en ze heeft ook haar vrienden uitgenodigd. Wat vinden zij van Rob?  

Boer Jouke gaat op bezoek bij Karlijn en ziet haar ouderlijk huis en de boerderij. Ze kijkt uit naar zijn komst en vindt het fijn hem weer te zien:” Toen ie uit de auto stapte dacht ik, oh ja, dat is hem. Iedere keer denk ik weer, hij is wel echt heel leuk”. Hij krijgt een tour over het erf en aan een volle keukentafel leert Jouke de familie van Karlijn kennen. Het is alsof hij er al jaren komt. 

Boerin Janine vindt het maken van een keuze lastig. Christiaan en Sander zijn zo verschillend. Ze neemt Christiaan nog even apart om te vragen of ze alles van hem heeft gezien: ”Ik voel me op mij gemak bij je en ik heb mezelf laten zien aan je”, vertelt Christiaan. Yvon komt langs op de boerderij. Wie gaat Janine kiezen, met wie gaat ze op citytrip?
 

Inloggen om te reageren.

Over deze uitzending 01 mei 2022 12:55 #5847

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Kijk uit naar de uitzending van vanavond zoals ik nog nooit heb uitgekeken naar een uitzending van BZV.

Inloggen om te reageren.

Over deze uitzending 01 mei 2022 13:00 #5848

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Boer Evert aan het woord...



Inloggen om te reageren.

Over deze uitzending 01 mei 2022 17:13 #5852

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
En Janine...
zou ze er al uit zijn...





Geduld is een schone, maar veel vergende zaak.

Inloggen om te reageren.

Over deze uitzending 03 mei 2022 13:19 #5916

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
24 TWEETS OVER LIEFDE, KEUZESTRESS EN DUBBELGANGERS IN BOER ZOEKT VROUW

www.thebestsocial.media/nl/boer-zoekt-vrouw-zus-maud/

Inloggen om te reageren.

Over deze uitzending 03 mei 2022 13:21 #5917

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik ben kennelijk niet de enige die uitgelaten blij was zondagavond met de keuze van Evert voor Maud.

Inloggen om te reageren.

Over deze uitzending 03 mei 2022 13:28 #5918

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
 
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Over deze uitzending 03 mei 2022 13:49 #5919

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
En de laatste tweet sluit af met een mooi plaatje...

 

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Over deze uitzending 04 mei 2022 00:16 #5927

Maud is ongetwijfeld een prima vrouw maar mijn keuze zou het niet zijn. Wellicht dat ik een werksfeer o.i.d. goed met haar kan omgaan maar daar blijft het wel bij. 
Maar hé, wie ben ik? Geen Evert. Dus wat zeur ik dan. 

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1