Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

De webserie 01 mei 2022 14:16 #5850

  • Nala
  • Nala's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Alvast een teaser over aflevering 10 van de webserie van deze week met in de hoofdrol boer Joost:

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/202...l-10-joost-gaat-date

Inloggen om te reageren.

De webserie 01 mei 2022 14:22 #5851

  • Nala
  • Nala's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Nou!



Dát lijkt me een leuke en bovendien mooie vrouw! Volgens mij is boer Joost ook wat onder de indruk.

Inloggen om te reageren.

De webserie 01 mei 2022 22:27 #5861

Zéker zo leuk als de aflevering op tv is de nieuwe aflevering van de webserie. 

Joost gaat op kleed-date met Ilona.
Gerben gaat de eerste afvaller kiezen. ;)
En Robert gaat midgetgolfen met Dafne.

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/202...-10-joost-heeft-date

Inloggen om te reageren.

De webserie 03 mei 2022 09:58 #5905

  • Nala
  • Nala's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Gerben weet kennelijk al wel wat hij wil (gezien de korte "teaser" met Yvon ). Ik vind hem een verrassende en interessante jongeman die bij het maken van zijn keuzes en de overwegingen waarop hij deze baseert wat dieper kijkt en hier openhartig en moedig over vertelt.

Inloggen om te reageren.

De webserie 03 mei 2022 10:03 #5906

  • Nala
  • Nala's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik denk dat Gerben voor Vivian kiest.

Inloggen om te reageren.

De webserie 03 mei 2022 16:17 #5921

Hoi allemaal!
Toch maar eens een account aangemaakt want ook ik zou graag reageren. Wat mij opvalt bij Gerben is dat hij het rationeel aanpakt: Over Judith zegt hij dat hij wel verliefd op haar kan worden maar dat zij het waarschijnlijk niet trekt op de boerderij en daarom valt ze af. Dat lijkt een aanname te zijn gebaseerd op haar reactie in de stal. Hij lijkt praktische overwegingen voorrang te geven op zijn gevoel. 

Inloggen om te reageren.

De webserie 03 mei 2022 16:33 #5922

  • Nala
  • Nala's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Welkom gemini

Ja, ik denk dat het klopt dat Gerben praktische afwegingen maakt. Maar ik heb wel de indruk dat hij ook luistert naar zijn gevoel. Wat sterker weegt bij hem durf ik aan de buitenkant niet te zeggen.

Wanneer je een partner voor het leven zoekt en wilt, die naast je kan staan bij het runnen van een boerderij en die laat zien dat zij/hij een realistisch beeld heeft van wat daar allemaal bij komt kijken, denk ik dat het goed is om ook dat als praktische overweging mee te laten tellen in je keuze, wil de relatie op de lange termijn kans van slagen hebben.

Inloggen om te reageren.

De webserie 03 mei 2022 22:30 #5924

Dank Nala  

Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik vind het wel opvallend om die afweging bij hem zo duidelijk te zien maar het zal idd te maken hebben met zijn toekomstbeeld van samen de boerderij runnen. Ik krijg zelf een beetje de kriebels van een oordeel als 'die trekt het niet' op basis van een eerste indruk. Ligt waarschijnlijk aan mij   

Inloggen om te reageren.

De webserie 04 mei 2022 00:05 #5925

Vivian en Marit zijn/lijken al iets verder ontwikkeld dan Judith. Zij kennen ook al iets beter het klappen van de zweep op een boerderij. Voor Judith is dat allemaal nieuw. Wanneer Gerben haar op de normale manier was tegengekomen had hij haar waarschijnlijk wel die kans willen geven. En dat geldt ook voor de andere twee dames. Maar hij zit nu in een soort van snelkookpan waarin keuzes gemaakt moeten worden. Hij zei het zelf al, zo heb je niks, en zo heb je er drie.
Moet wel zeggen dat hij z'n overwegingen goed weergeeft. Hij lijkt me best wel een pientere jongen. Dat meewegende denk ik dat hij eerder voor Vivian dan voor Marit moet gaan. Ik heb zo het idee dat zij elkaar goed kunnen aanvullen en versterken. In het huidige tijdsgewricht waarin kennis ook belangrijk is kan dit voordelen geven. 
Maar bovenal staat dat ze verliefd kunnen worden op elkaar. Want het is geen vacature die ingevuld moet worden. 

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1