Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Evert en Maud 02 mei 2022 16:15 #5901

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ach wat leuk! Toch Maud!! Nou Evert heeft iig iemand gevonden die hartstikke verliefd op hem is en 100% voor hem gaat! Dat wil toch iedereen! Ik wens ze alle geluk!

Inloggen om te reageren.

Evert en Maud 02 mei 2022 16:58 #5902

Bij Maud en Evert had ik ook wel beetje, hoe gaat dit op de langetermijn? Maar misschien is dat vooral ook een vooroordeel van ons kijkers. Maud bleek toch veel meer een dierenmens dan een mensenmens. Honden en haar huis oogde mij vooral katvriendelijk...  Evert zegt misschien niet veel, maar wat hij zegt is wel raak. Die genieten van elkaar en daar begint toch elke relatie mee.

Inloggen om te reageren.

Evert en Maud 03 mei 2022 10:35 #5907

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Als Maud hem de ruimte geeft, wat ze denk ik zal doen, verwacht ik dat dit goed gaat komen en dat ze heel gelukkig worden samen.

Inloggen om te reageren.

Evert en Maud 03 mei 2022 10:38 #5908

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Afgelopen zondag was ik zo zenuwachtig voor het keuzemoment bij boer Evert. Dit heb ik nog nooit eerder gehad bij het kijken naar BZV. Daarna zitten stuiteren op de bank van blijdschap toen Evert voor Maud koos.

Inloggen om te reageren.

Evert en Maud 03 mei 2022 10:45 #5909

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
En toen direct daarna de anticlimax (meesterlijk gemonteerd door de KRO-NCRV) met boerin Janine die aan de telefoon spreekt op z'n Limburgs: "Ik bundur NÓCHCH nietoet...(zucht)." 

Inloggen om te reageren.

Evert en Maud 06 mei 2022 07:46 #5932

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Leuk filmpje met Evert en Maud:



Inloggen om te reageren.

Evert en Maud 06 mei 2022 14:43 #5941

Het lijkt hier een beetje mosterd na de maaltijd te zijn; alle reacties zijn al gegeven, maar ik was een weekje weg. Gelukkig heb ik daar wel kunnen kijken en genieten van BzV. Ook wat mij betreft de meest spannende aflevering sinds jaren! Ik kan mij niet heugen wanneer het voor het laatst zo spannend qua keuze geweest is. En dan zelfs spanning maal twee!!
Complimenten voor de BzV productie (of hoe die afdeling ook heet), jullie hebben mij toch een aantal maal laten twijfelen door het juiste knip- en plakwerk: uiteindelijk bleef ik in de combinatie Evert en Maud geloven. Ik wens hen nog vele jaren 'connectie' toe!!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2