Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Janine en Sander 01 mei 2022 21:57 #5856

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik denk dat zij met Sander wel de beste keuze gemaakt heeft. Jammer dat haar gevoel niet mee wil werken want zo op het oog vind ik het wel het perfecte plaatje. Hopelijk komt het goed. Maar ik vrees er wel voor... 

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 01 mei 2022 22:24 #5860

Ja inderdaad. Natuurlijk is Chris ook een lieverd, maar als hij alleen het buitenleven en 't harde werken noemt en pas na doorvragen haar uiterlijk en mooie blauwe ogen, dan lijkt het toch wel dat zij teveel 'de kar zou moeten trekken', als ze hem had gekozen.
En die goeie Sander, hij begrijpt het, heeft er respect voor en zit haar niet meteen op de lip. Dat lijkt me wel de beste manier om te kijken of het er samen in zit. Ik hoop van wel, het is een leuk stel samen.

Ze had hem "stiekem toch wel een beetje gemist"

 

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 01 mei 2022 22:32 #5864

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0


Ze had hem "stiekem toch wel een beetje gemist"


 
Dat klinkt inderdaad hoopgevend maar zegt toch niks. Ze moet 'm ook niet willen missen als ze bij hem is. Want niet met kunnen maar ook niet zonder gaat niet werken...

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 01 mei 2022 22:43 #5875

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Lastig hoor. Sander lijkt me een lieverd. Christiaan ook, denk dat hij zichzelf niet echt bloot durfde te geven bij de vragen van Yvon. Hoop dat Janine de schade uit haar vorige relatie kan achterlaten, en dat zij anders passende hulp hierbij kan vinden. 

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 01 mei 2022 22:45 #5879


Ze had hem "stiekem toch wel een beetje gemist"



 
Dat klinkt inderdaad hoopgevend maar zegt toch niks. Ze moet 'm ook niet willen missen als ze bij hem is. Want niet met kunnen maar ook niet zonder gaat niet werken...
Is ook zo maar ze voelt zich iig op haar gemak bij hem. Ze is toch nog een beetje bloemknop nog... moet zich nog wat openen, qua gevoel.

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 02 mei 2022 05:59 #5887

Och Janine toch, wat maak je het jezelf lastig zo. Net als Yvon zei, je hoeft niet meteen te trouwen. Sander is duidelijk al stapelverliefd, maar zij voelt de vlinders misschien wel een beetje maar 't vuurwerk nog niet. Ik hoop dat ze de tijd nemen, en rustig opbouwen. Komt goed, meisje. Je hebt denk ik een goeie vent te pakken, eentje die hard werken niet uit de weg gaat en ook nog eens over z'n gevoel kan praten. Hartstikke mooi, toch?

Heel veel geluk samen.

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 02 mei 2022 16:03 #5897

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ze heeft iig toch nog de goeie keus gemaakt. Nu nog gewoon er vol voor gaan. Wat heb je te verliezen? Aan Sander zal t niet liggen! Heerlijk trouwens ook hoe hij de vorige x met kneitterharde muziek naar haar toe kwam scheuren ik hou ervan!

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 03 mei 2022 11:43 #5914

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Het enige lichtpuntje van de kant van Janine (nee, twee lichtpuntjes, het eerste is - denk ik - dat ze voor Sander heeft gekozen ondanks alle twijfel en angsten en met hem wil gaan uitzoeken of er liefde kan groeien - lees: vertrouwen... en liefde van de kant van Janine )  is dat ze aangaf dat ze Sander wel een beetje had gemist.

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 03 mei 2022 11:48 #5915

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Mijn inschatting is dat Janine met Sander een lot uit de loterij heeft getrokken.

Zonder dit vooralsnog te beseffen (mocht ik gelijk hebben met deze inschatting).

Zelden iemand gezien die zo recht door zee is (lijkt te zijn) als hij. Een zeer goede en waardevolle eigenschap. Zeker wanneer je vertrouwen al eens is beschadigd in een vorige liefdesrelatie. En Sander heeft zijn hart al geopend voor Janine... 

Inloggen om te reageren.

Janine en Sander 06 mei 2022 08:03 #5933

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Een filmpje met Janine en Sander...



...waarin Janine nog steeds* gespannen oogt en zich in terughoudende bewoordingen uit.

*of opnieuw, na het bezoek bij Sander en zijn familie waar ze wat losser leek te zijn

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2