Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Jouke en Karlijn 01 mei 2022 22:01 #5857

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Ja, zo willen we het zien.   Die twee zijn overtuigd van elkaar en dat is de beste basis. :)

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 01 mei 2022 22:27 #5862

De ontmoeting bij Karlijn thuis met familie zag er goed uit. Gezellig, en voldoende raakvlakken ook.

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 01 mei 2022 22:52 #5882

  • Brocco
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Gezellig samen!
zullen ze ook samen alle commentaren lezen op social media? Lijkt me zo erg.. hier is het gezellig, maar als je net verliefd bent en je leest dat allemaal…
Jouke is nu wel ren stuk relaxter. Mooi om die ontwikkeling te zien. En ook wel om te bedenken hoe door montage een beeld wordt neergezet van boeren en briefschrijvers.

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 01 mei 2022 23:06 #5883

Ik meen dat hen wordt afgeraden om op social media te lezen. Over het algemeen denk ik dat dat verstandig is

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 02 mei 2022 06:05 #5889

Ik vond Jouke een onbehouwen hork toen hij met die brieven aan de keukentafel zat, maar door de weken heen is dat gelukkig veranderd. Ik denk dat hij en Karlijn heel goed bij elkaar passen. Met z'n allen bij Karlijns broer aan tafel zag je ook meteen dat 't klikt met de familie, er zijn raakvlakken, hij voelde zich direct thuis op de boerderij.
Mooi te zien hoe ze samen over 't erf liepen, leuk plaatje zo.

Ik hoop dat de afstand te overbruggen valt, want 't is wel een stukje rijden elke keer, maar als ze er dat voor over hebben gaat 't helemaal goed komen met deze twee. Alle geluk!

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 02 mei 2022 10:15 #5892

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Ik hoop dat de afstand te overbruggen valt, want 't is wel een stukje rijden elke keer, maar als ze er dat voor over hebben gaat 't helemaal goed komen met deze twee. Alle geluk!
Karlijn heeft een beroep wat niet per sé plaatsgebonden is. Ook in Friesland zal ze daar werk in kunnen krijgen. Maar de eerste periode zal er inderdaad heel wat gerit gaan  worden.

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 02 mei 2022 16:07 #5899

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
lekker stel samen. Het knettert tussen deze twee van de vonken. komt helemaal goed!

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 03 mei 2022 10:53 #5911

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0

Het knettert tussen deze twee van de vonken.
Helemaal mee eens.

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 03 mei 2022 11:01 #5912

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0

lekker stel samen. Het knettert tussen deze twee van de vonken. komt helemaal goed!
En als ik dan bedenk dat Karlijn - alweer een aantal uitzendingen geleden - aan de hand van het verloop van een diepgaander gesprek met Jouke zoiets zei als: "Ik kan hem wel handelen*." dan zou het inderdaad wel eens "helemaal goed" kunnen komen tussen Jouke en Karlijn. 

*Iemand kunnen handelen (betekenis): afhandelen, verwerken, behandelen; bolwerken, behappen, aankunnen, hanteren, omgaan met - Als je het kunt niet bolwerken, laat ik het wel door een ander afhandelen. 

Inloggen om te reageren.

Jouke en Karlijn 06 mei 2022 14:37 #5939

Helemaal leuk en vrolijk jong koppel. Verbaal zeker aan elkaar gewaagd. Veel plezier en geluk samen!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1