Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Rob en Wendy 01 mei 2022 22:07 #5858

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Rob in de wolken en Sonja nog met beide benen op de grond. Is niet goed hoor...   Gelukkig geeft ze in haar doen wel blijk dat ze haar best doet om 'het' te krijgen. Maar och, wat een strijd. Ik denk dat beiden het uiteindelijk  weer elders moeten gaan zoeken. 

Inloggen om te reageren.

Rob en Sonja 01 mei 2022 22:29 #5863

  • Brocco
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wendy toch?
het gaat hem idd niet worden tussen die twee…
wel jammer, ik gun iedereen liefde in het leven

Inloggen om te reageren.

Rob en Sonja 01 mei 2022 22:32 #5865

In dit stadium is het dan ook heel begrijpelijk dat ze dan voor 2 slaapkamers gaan. Rob weet ook dat hij niet te hard van stapel moet lopen. Of 'het' nog komt bij Wendy...? Ik weet het niet. Maar ze probeert het wel op zich af te laten komen zonder over dat gevoel teveel te stressen, dat is alvast wat.

Inloggen om te reageren.

Rob en Sonja 01 mei 2022 22:36 #5869

Rob en Wendy Taurus ;)

Ze keerde zich meermaals van hem af. Nee, dit komt niet goed. Dat was al aan t begin van de logeerweek duidelijk. Iedereen zag dit aankomen, behalve Rob. Hij had deze dame als eerste weg moeten sturen.. In iedergeval heeft Rob nu weer voer voor een songtekst, want het is ijskoud bij Rob. En ze gaan niet voor elkaar door het vuur. 

Inloggen om te reageren.

Rob en Sonja 01 mei 2022 22:38 #5871

Zijn gitaar heeft hij in ieder geval meegenomen.

Inloggen om te reageren.

Rob en Sonja 01 mei 2022 22:43 #5874

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Ergens is dit proces best onnavolgbaar. Sonja zal het voorstelfilmpje best wel een aantal keer bekeken hebben. Zo kun je volgens mij best al wel een goede inschatting maken of je aan iemand kunnen wennen zeg maar. Je hebt immers al veel meer informatie dan op een datingsite. En dan toch nog dooit het gevoel als sneeuw voor de zon. Het is een proces wat niet uit te leggen is. :)

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 01 mei 2022 22:44 #5877

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Rob en Wendy Taurus ;)



 
Tau slecht in namen... 

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 01 mei 2022 22:48 #5880

Het viel Wendy op dat hij naar de kapper was geweest: "zo had ik je niet achtergelaten"
 

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 02 mei 2022 06:11 #5890

Man, man, man....
Ik snap niet waarom Wendy dit door heeft gezet. Ze voelt duidelijk niks voor Rob, verstijfd als hij haar aanraakt. Ze laat zich kussen, maar niet van harte.
En dan dat tenenkrommende moment bij de receptie, over of er twee bedden waren, om vervolgens toch voor twee kamers te kiezen. Ai, ai, ai. En daar staat die Rob dan.... er werd een hele bak ijswater over zijn brandend vuur gegooid.
Daar wordt niks gejumpd, dit gaat 'm niet worden.

 

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 02 mei 2022 10:11 #5891

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Man, man, man....
Ik snap niet waarom Wendy dit door heeft gezet. Ze voelt duidelijk niks voor Rob, verstijfd als hij haar aanraakt. Ze laat zich kussen, maar niet van harte.
En dan dat tenenkrommende moment bij de receptie, over of er twee bedden waren, om vervolgens toch voor twee kamers te kiezen. Ai, ai, ai. En daar staat die Rob dan.... er werd een hele bak ijswater over zijn brandend vuur gegooid.
Daar wordt niks gejumpd, dit gaat 'm niet worden.



 
In een 'normale' situatie zou ze het waarschijnlijk niet zover hebben laten komen. Er zal heus heel wat door haar hoofd spelen om dit weekendje toch maar door te laten gaan. Ze wil het misschien een kansje geven, en ook omdat ze A gezegd heeft door de brief te schrijven en zich nu een beetje verplicht voelt ook B door te zetten.
Allemaal lastig...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2