Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Rob en Wendy 02 mei 2022 12:50 #5894

Het had wellicht beter geweest als Wendy het eerder aan Rob had gemeld... beter voor beiden om nu meteen maar af te haken 

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 02 mei 2022 16:11 #5900

• Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
jammer, wordt em niet. Iedereen zag dat al aankomen, behalve Rob. Hij dacht, die flirtende vrouw is kat in t bakkie, maar die flirtende vrouw heeft wel zin in een tripje, maar niet in jou, ach, wijsheid komt met de jaren...

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 03 mei 2022 05:59 #5904

Ik had bij Wendy direct het gevoel dat zij voor 'de winst' zou gaan. Wie trekt er nou zo'n kort rokje aan naar een boerderij,? Best vreemde keuze.
Maar ze had Rob wel meteen gek gekregen, dat was wel duidelijk.

Ik kreeg bijna medelijden met Rob, die die ongemakkelijke situatie weg had willen zingen of pratenpratenpraten, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 03 mei 2022 10:51 #5910

In een 'normale' situatie zou ze het waarschijnlijk niet zover hebben laten komen. Er zal heus heel wat door haar hoofd spelen om dit weekendje toch maar door te laten gaan. Ze wil het misschien een kansje geven, en ook omdat ze A gezegd heeft door de brief te schrijven en zich nu een beetje verplicht voelt ook B door te zetten.
Allemaal lastig...
Ik denk dat je hiermee wel recht doet aan Wendy.

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 06 mei 2022 10:02 #5934

Wendy mag best een kort jurkje aan naar de boerderij of waar dan ook en als ze helemaal verliefd wil bukken, op bed liggen, zoenen, flirten en masseren dan is dat ook helemaal prima! Alleen wat vreemd als je eigenlijk niets voelt, op camera het zoenen afzwakt en daarna bij hem nog even een massage doet en meer gezoen. Dat ze geen ouders, broer/zus voorstelde en apart wilde slapen past dan weer wel prima bij dat ze niets voelt. Jammer voor Rob.

Inloggen om te reageren.

Rob en Wendy 06 mei 2022 15:11 #5943

Opzich vind ik het niet zo heel vreemd dat Wendy een eigen kamer wenst. Zolang kennen ze elkaar nu ook weer niet. Dit wil niet zeggen dat ze alleen op haar eigen kamer wil verblijven: dit zegt dat ze niet direct in één bed wil liggen. Ze heeft tenslotte ook nog jonge, opgroeiende kinderen (en dat betekent niet dat ze dan maar niet met dit programma mee moet doen). Wat ik van Rob en Wendy vind, daar heb ik nog niet echt een idee bij. Het kan alle kanten op, maar ik vrees voor Rob niet zijn kant.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2