Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Steffi 11 nov 2018 21:19 #2555

  • Twiske
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 74
  • Ontvangen bedankjes 0
Arme Harrold!

En ik mis de chemie tussen Steffi en Roel. Het is zo matjes.
:cry:

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 21:24 #2556

Ik snap er niks van. Totaal onverwacht. Inderdaad, arme Harold.
Maar, als Steffi maar gelukkig is.

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 21:25 #2557

Wacht maar tot ze echt met elkaar alleen zijn. Iedereen is onzeker in de liefde, en zij had dat al helemáál laten blijken. Komt vast goed :)

Uiteraard heel jammer voor Harrold (en Ruud.. ) maar dat is nou eenmaal de set-up van dit programma.

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 21:33 #2559

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
oh jee, arme Harold... ik hoop zo dat die snel iemand vindt die helemaal voor hem gaat. Echt een leuke kerel. Ik vermoed dat de KRO nog vele postzakken met brieven voor hem krijgt. Dat komt vast goed!

De chemie tussen Steffi en Roel is er zeker, Maar ze zijn beide niet erg ervaren volgens mij, dus durven ze zich met al die camera's erbij niet te veel te laten gaan, wacht maar tot die twee samen zijn!

Inloggen om te reageren.

Steffi 11 nov 2018 21:39 #2562

Sam schreef : De chemie tussen Steffi en Roel is er zeker, Maar ze zijn beide niet erg ervaren volgens mij, dus durven ze zich met al die camera's erbij niet te veel te laten gaan, wacht maar tot die twee samen zijn!


Dat denk ik ook!!!!! Onzeker, wat onervaren, en de camera heeft bij hun ook meer invloed dan bij Maarten & Michelle.

:party: ROEL! :party:

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 00:54 #2597

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hardstikke leuk dit setje:kiss:

Hoop dat er voor Harrold nu heel veel leuke dames gaan schrijven. Wat zegt die jongen toch mooie rake dingen en dan die warme donkere stem....

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 02:56 #2605

Deze had ik niet zien aankomen , ik dacht echt dat ze voor Harold zou gaan en vond het best wel sneu voor hem .
Er komt vast nog wel een passende vrouw op zijn pad , hij heeft zich als een leuke attente en opgeruimde gast leren kennen , er zullen beslist dames onder de kijkers zijn die dit wel zien zitten , ik hoop het voor Harold en wens Steffie en Roel ook al het geluk van de wereld toe !

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 10:05 #2606

Steffi heeft gekozen voor Roel en dat vond ik een vrij logische en bewust genomen keuze... Harold was niet haar type.

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 10:33 #2614

Ik heb het idee dat bij Steffie haar gevoel voor Harrold omsloeg in irritatie toen hij begon te zingen en diep in haar ogen keek op dat feestje. Volgens mij was dat iets 'over de hill' voor de nuchtere Steffie.

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 10:40 #2615

Ja Hollie ik geloof ook wel dat ze een goed stel vormen , ik meende vanaf het begin te zien dat Steffie de humor en vlotte babbel van Harold wel kon waarderen maar dat is natuurlijk niet genoeg !
Harold heeft later toch ook laten zien dat het niet alleen maar lachen en lang leve de lol is met hem , hij kreeg serieus gevoelens voor Steffie .
Ondanks zijn teleurstelling toonde hij zich een sportief verliezer en na een gemoedelijk afscheid reed hij op zijn tractor het programma uit
Een man met een hart van goud , type ruwe bolster blanke pit hij komt vast de ware nog wel tegen !

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator