Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Steffi

Steffi 12 nov 2018 12:55 #11

Dan moet tie geen boerin kiezen met een eigen boerenbedrijf, maar een vrouw die komt voor de liefde... anders loopt het weer niet goed af voor hem.

Inloggen om te reageren.

Het kan altijd beter...

Steffi 12 nov 2018 16:39 #12

Ik weet het niet helemaal zeker meer Hollie maar Harold heeft toch zelf ook een boerderij ?
Zelfstandig of nog met familie dat weet ik dus niet meer , maar hij kan dan idd. beter een vrouw zoeken die niet gebonden is aan een bedrijf en eventueel op zijn stee kan komen wonen .
Dit leek mij bij Michelle en Ruud ook een struikelblok te kunnen worden , hij heeft toch een bedrijf in landbouwwerktuigen ?
Michelle vroeg er ook naar over hoe dat dan moest en hij zag het wel los lopen door wel eigenaar te blijven maar gewoon minder aanwezig te zijn , ik vraag me af of dat werkt op den duur !

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 19:31 #13

Harold hoeft niet meer te zoeken, hij is verliefd!
Leuk nieuws, gefeliciteerd.

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 19:42 #14

Dat is goed nieuws!

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 20:07 #15

Dribbel schreef : Ik weet het niet helemaal zeker meer Hollie maar Harold heeft toch zelf ook een boerderij ?
Zelfstandig of nog met familie dat weet ik dus niet meer , maar hij kan dan idd. beter een vrouw zoeken die niet gebonden is aan een bedrijf en eventueel op zijn stee kan komen wonen..

Nee, op de officiële BzV-site staat dat hij ergens in het buitengebied woont en vrachtwagenchauffeur is. Hij heeft voornamelijk veehouders en akkerbouwers als klant; hij is mestrijder. Op een truckersfestival is hij zijn nieuwe lief tegen gekomen. Zo zie je maar in een paar maanden kan het rap gaan met alle emoties en gevoelens: hoge toppen, diepe dalen en wéér hoge toppen.
Veel geluk Harrold, nu jullie eindelijk in de openbaarheid met elkaar mogen verschijnen!

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 20:43 #16

Ha bedankt Bakkertje ik lees het ook net , hij is vrachtwagenchauffeur en heeft op een truckerfestival een vrouw ontmoet , excuses ik weet bij God niet hoe ik er bij kom dat hij ook iets met boeren van doen had !
Wel heel leuk dat hij ook de liefde heeft gevonden .

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 20:53 #17

Wat leuk dat Harrold inmiddels ook iemand gevonden heeft! Vond het heel leuk om te zien hoe Steffi en Roel zaten te glimmen, maar vond het ook heel sneu voor Harrold.

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 20:57 #18

Ha bedankt Bakkertje ik lees het ook net , dat hij van beroep vrachtwagenchauffeur is , excuses ik weet bij God niet hoe ik er bij kom dat hij ook iets met boeren van doen had het zal de ouderdom zijn ;)
Wel heel leuk dat hij nu ook de liefde heeft gevonden ( hartje ) !

Inloggen om te reageren.

Steffi 12 nov 2018 21:30 #19

Dribbel schreef : ...dat hij ook iets met boeren van doen had !

Maar hij heeft juist heel veel met boeren van doen! Hij rijdt mest van de veehouders naar de akkerbouwers. Hij heeft zo een kijkje in alle soorten bedrijven. Als hij niet van deze sector zou houden, dan was hij vast wel ergens in een winkel gaan werken of op een kantoor. Ik denk dat Harrold een man is die afwisseling in zijn dag wil en niet eentje voor tussen de muren van 9.00 tot 17.00 uur...

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 04:52 #20

Och die Steffi toch. Ik hoop zo dat ze dit allemaal een paar keer terugkijkt en luistert naar wat al die mannen over haar zeggen. Dat ze echt hartstikke leuk is, dat ze er zeker mag zijn. En ik hoop ook heel erg dat de relatie met Roel lekker gaat lopen en dat ze stukje bij beetje wat meer zelfvertrouwen mag krijgen. Ze is zo leuk!

Of Roel bij haar past? Geen idee... van wat we zo hebben gezien kreeg ik niet die indruk, maar dat ligt vast ook aan die cameras en wat er uiteindelijk van overblijft. En dat hij eerst nog op vakantie gaat is ook niet echt handig, maargoed...

Wel heel leuk dat Harrold al een nieuwe liefde heeft gevonden. Ik denk ook dat zijn (zenuwachtige?) gezang uiteindelijk het verschil heeft gemaakt. Af en toe wat serieuzer mag ook wel.

Inloggen om te reageren.

Tijd voor maken pagina: 0.085 seconden