Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Steffi 13 nov 2018 06:14 #2682

  • Twiske
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 74
  • Ontvangen bedankjes 0
Het viel mij op dat Roel heel weinig affectie toonde naar Steffi. Zij stortte bijna in van de zenuwen toen ze hem opbiechtte helemaal voor hem te willen gaan en hij bleef op een meter afstand staan en zei vrij emotieloos: "leuk".

Het is terecht dat ze kiest voor degene die haar het hoofd op hol brengt, maar stiekem denk ik dat ze aan Harrold een betere man had gehad.

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 12:41 #2690

Twiske schreef : Het viel mij op dat Roel heel weinig affectie toonde naar Steffi. Zij stortte bijna in van de zenuwen toen ze hem opbiechtte helemaal voor hem te willen gaan en hij bleef op een meter afstand staan en zei vrij emotieloos: "leuk".

Het is terecht dat ze kiest voor degene die haar het hoofd op hol brengt, maar stiekem denk ik dat ze aan Harrold een betere man had gehad.


Maar Twiske, geen affectie? Heb je niet gezien dat hij even over haar wang aait als ze op dat weggetje staan? En wanneer ze aan de tuintafel zitten, hij zachtjes over haar arm kriebelt? Ze zijn gewoon nog heel voorzichtig met elkaar. Als het circus vertrokken is, dan komt het vast in orde, denk ik zo. Niet iedereen voelt zich zo vrij om, onder het toeziend oog van meer dan 3 miljoen kijkers, kroelend de hoekbank op te duiken...

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 13:06 #2694

Bakkertje1960 schreef :

Dribbel schreef : ...dat hij ook iets met boeren van doen had !


Maar hij heeft juist heel veel met boeren van doen! Hij rijdt mest van de veehouders naar de akkerbouwers. Hij heeft zo een kijkje in alle soorten bedrijven. Als hij niet van deze sector zou houden, dan was hij vast wel ergens in een winkel gaan werken of op een kantoor. Ik denk dat Harrold een man is die afwisseling in zijn dag wil en niet eentje voor tussen de muren van 9.00 tot 17.00 uur...

Ik zou het even in een van de eerste uitzendingen na moeten kijken maar ook bij mijn weten is hij van boeren afkomst. Hij verdient weliswaar zijn geld op de vrachtwagen maar staat op het punt (of heeft misschien inmiddels al) het bedrijf van zijn ouders over te nemen. Ik dacht dat Yvon dit in het voorstelpraatje over hem vertelde.

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 16:15 #2695

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat moet Harold anders met die tractor als ie niet enigszins in de boerenboel zit.

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 17:20 #2697

Bakkertje1960 schreef :

Twiske schreef : Het viel mij op dat Roel heel weinig affectie toonde naar Steffi. Zij stortte bijna in van de zenuwen toen ze hem opbiechtte helemaal voor hem te willen gaan en hij bleef op een meter afstand staan en zei vrij emotieloos: "leuk".

Het is terecht dat ze kiest voor degene die haar het hoofd op hol brengt, maar stiekem denk ik dat ze aan Harrold een betere man had gehad.


Maar Twiske, geen affectie? Heb je niet gezien dat hij even over haar wang aait als ze op dat weggetje staan? En wanneer ze aan de tuintafel zitten, hij zachtjes over haar arm kriebelt? Ze zijn gewoon nog heel voorzichtig met elkaar. Als het circus vertrokken is, dan komt het vast in orde, denk ik zo. Niet iedereen voelt zich zo vrij om, onder het toeziend oog van meer dan 3 miljoen kijkers, kroelend de hoekbank op te duiken...


Zo zag ik het ook. Michelle en Maarten hebben beiden al meer ervaring, dus dat zie je ook meteen. Roel en Steffi een stuk minder, dat merk je gewoon. Maar de liefde is er niet minder om denk ik.

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 17:39 #2698

Sam schreef : Wat moet Harold anders met die tractor als ie niet enigszins in de boerenboel zit.

Ik ben even wat terug gaan kijken, het intrigeerde mij ook; in aflevering 5 zegt Yvon dat hij onlangs de woonboerderij van zijn ouders heeft overgenomen en dat hij vrachtwagenchauffeur is. De trekker zal hij dan waarschijnlijk thuis gebruiken op zijn woonboerderij.
En volgens mij zei Steffi later nog ergens iets over zijn eigen huis.

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 20:37 #2701

Sam schreef : Wat moet Harold anders met die tractor als ie niet enigszins in de boerenboel zit.


Die tractor van hem is niet meer echt een tractor die heden ten dage veelvuldig gebruikt wordt. Oldtimer Fordson Major uit de jaren '60.
Hij zal deze hebben voor de hobby en zo te zien ook voor tractorpulling (trekkertrek). Zes cilinder motor met een behoorlijk dikke turbo. Ook een paar contra-gewichten aan de neus die van een paar Fordgeneraties later komen. Mooi strak. :)

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 20:39 #2702

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
[quote="Taurus"

Die tractor van hem is niet meer echt een tractor die heden ten dage veelvuldig gebruikt wordt. Oldtimer Fordson Major uit de jaren '60.
Hij zal deze hebben voor de hobby en zo te zien ook voor tractorpulling (trekkertrek). Zes cilinder met een behoorlijk dikke turbo. Ook een paar contra-gewichten aan de neus die van een paar Fordgeneraties later komen
.[/quote]


... we hebben een kenner in huis ..... :D

Inloggen om te reageren.

Steffi 13 nov 2018 20:42 #2703

8-)

Inloggen om te reageren.

Steffi 14 nov 2018 01:25 #2706

  • Twiske
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 74
  • Ontvangen bedankjes 0

Bakkertje1960 schreef : Maar Twiske, geen affectie? Heb je niet gezien dat hij even over haar wang aait als ze op dat weggetje staan? En wanneer ze aan de tuintafel zitten, hij zachtjes over haar arm kriebelt? Ze zijn gewoon nog heel voorzichtig met elkaar. Als het circus vertrokken is, dan komt het vast in orde, denk ik zo. Niet iedereen voelt zich zo vrij om, onder het toeziend oog van meer dan 3 miljoen kijkers, kroelend de hoekbank op te duiken...


Ha ha. Tja, kroelend de hoekbank op duiken is het andere uiterste, maar ik zat mij echt te verbijten voor de tv voor Steffi. En begrijp me goed: ik hoop heel erg op "lang en gelukkig" voor hen. En tot deze uitzending zag ik dat ook echt gebeuren. Maar ineens vrees ik het ergste.

En ik hoop dat ik het te zwart inzie!

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator