Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Michelle 11 nov 2018 21:38 #2561

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Vlinders bij Michelle... Ook bij de mannen, maar hoe gaan ze fladderen...? :blush:

Inloggen om te reageren.

Michelle 11 nov 2018 21:49 #2568

Waar ik eerder dacht dat Ruud het beste bij haar zou passen veranderde deze gedachte na vorige week. Toen zij met de boeddha en steentjes bezig ging bekroop mij het gevoel dat dit toch beter bij Roel zou passen. Ik denk dat Ruud met deze 'zweverigheid' op den duur toch wel wat moeite zou gaan krijgen.
Zodoende goede keus van Michelle. :)

Inloggen om te reageren.

Michelle 11 nov 2018 21:51 #2570

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
(Psst.. Maarten!) B)

Inloggen om te reageren.

Michelle 11 nov 2018 22:03 #2578

Laura36 schreef : (Psst.. Maarten!) B)

:cheese: :whistle:

Haha! Ik had gehoopt dat ik nog op tijd was om het te verbeteren. Net te laat dus. ;)
Maarten bedoel ik. Maarten. :)

Inloggen om te reageren.

Michelle 11 nov 2018 22:04 #2579

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Er zaten twee volle minuten tussen!! :whistle: ;)

Inloggen om te reageren.

Michelle 12 nov 2018 00:06 #2590

Hoe leuk dit setje! Ze konden niet wachten tot dat Ruud van het erf af was om in elkanders armen te kruipen... Zo stilletjes en rustig als Maarten tijdens de afleveringen was, zo liet hij nu zien dat hij blij was dat hij de gekozen man was van Michelle!
Allebei nare herinneringen in de liefde meegemaakt: dan weet je hoe het niet moet. Maak er wat van Michelle en Maarten!

Inloggen om te reageren.

Michelle 12 nov 2018 00:17 #2594

Bakkertje1960 schreef : Hoe leuk dit setje! Ze konden niet wachten tot dat Ruud van het erf af was om in elkanders armen te kruipen... Zo stilletjes en rustig als Maarten tijdens de afleveringen was, zo liet hij nu zien dat hij blij was dat hij de gekozen man was van Michelle!
Allebei nare herinneringen in de liefde meegemaakt: dan weet je hoe het niet moet. Maak er wat van Michelle en Maarten!


Helemaal mee eens!!! Ik hoop dat ze elkaar kunnen helpen bij het dichten van die oude wonden.

Inloggen om te reageren.

Michelle 12 nov 2018 10:26 #2611

Een prachtig koppel die het samen in de liefde ver zullen schoppen... beiden gefeliciteerd!

Inloggen om te reageren.

Michelle 12 nov 2018 13:09 #2634

Hollie schreef : Een prachtig koppel die het samen in de liefde ver zullen schoppen... beiden gefeliciteerd!


Ik heb hier ook wel vertrouwen in!!!

Inloggen om te reageren.

Michelle 13 nov 2018 06:19 #2683

Zo, Maarten besprong haar bijna! Wij hoeven ons niet af te vragen wat er gebeurde toen de camera weg was. De chemie maakte mij wel blij en vooral hoopvol voor hen.

Ik had mijn kaarten voor "lang en gelukkig" dit seizoen op Steffi gezet, maar Michelle kwam haar zondag als een ware Max Verstappen voorbij gescheurd.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator