Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wim 11 nov 2018 21:39 #2563

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Ze zien het samen zitten :woohoo:

Inloggen om te reageren.

Wim 11 nov 2018 21:56 #2574

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
tja, ik gun het ze van harte, maar het komt op mij een beetje nep over... zo van: oh jee er is er nog maar eentje dus nu moet ik ineens maar helemaal los gaan met liefdesverklaring en zoenen erbij. Ik voel geen vonken hier eerlijk gezegd. Maar ik hoop voor hun dat ik ernaast zit.

Inloggen om te reageren.

Wim 11 nov 2018 22:22 #2583

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik had het begin gemist, maar inmiddels doet de aflevering het op de BzV-site.
Daar zegt hij: 'Ik heb wel het idee dat we een beetje... naar mekaar toe aan het kruipen zijn, met behoorlijke sprongen'.

Vonken nog niet, misschien vonkjes, die alleen zij kunnen zien... :)

Inloggen om te reageren.

Wim 12 nov 2018 01:21 #2599

Ja hoor, ik heb wel wat vonken gezien; kijk nog maar eens als zij over hem verteld. Ze noemt allemaal positieve eigenschappen van hem op. Paula noemde alleen maar de zaken op die ze niet leuk vond aan hem, dat paste gewoon echt niet. Ik zie hen wel samen blijven.

Inloggen om te reageren.

Wim 12 nov 2018 02:16 #2603

Wim begon voor mij als een van de leukste deelnemers , leuk , nuchter en weinig poespas bij , nu begin ik me juist aan de hier voor genoemde en door mij gewaardeerde eigenschappen te irriteren , ik bedoel je kunt het ook overdrijven de laatste afleveringen heb ik zoiets van hè onderneem eens wat , probeer je logees eens echt wat beter te leren kennen het komt je allemaal niet zomaar aanwaaien !
En hoewel ik het nog steeds een leuke jongen vind hij mag wel eens wat meer moeite doen en nee na de laatste aflevering ben ik nog niet erg overtuigd dat hij smoorverliefd is , hij wil dat misschien wel heel graag maar straalt dat voor mij althans niet uit .
Lastig is bij hem natuurlijk wel dat hij totaal geen keuze heeft hoeven te maken , de dames maakten die al voor hem en hij liet het gelaten gebeuren , jammer ik had iets meer eigen inbreng van Wim verwacht .
Misschien zie ik het wel helemaall verkeerd en worden ze heel gelukkig samen , stilletjes hoop ik daar nog op we zullen zien !

Inloggen om te reageren.

Wim 12 nov 2018 10:16 #2609

Deze mini romance is geen lang leven beschoren... alles moet van haar komen!

Inloggen om te reageren.

Wim 12 nov 2018 17:06 #2651

Juist zo komt het op mij ook over , jammer toch alhoewel ze hebben al wel gezoend , dit gaven ze schoorvoetend toe aan Yvon toen zij er naar vroeg .
Misschien kijk ik toch te kritisch en hebben ze buiten ons zicht geweldige momenten vol passie beleefd al dan niet op initiatief van ik denk Marit !

Inloggen om te reageren.

Wim 12 nov 2018 20:54 #2664

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik vond dat Wim toch erg z'n best deed, met steeds een arm om Marit heen en haar vertellen dat hij haar leuk vond.

Inloggen om te reageren.

Wim 12 nov 2018 21:11 #2666

Cee schreef : Ik vond dat Wim toch erg z'n best deed, met steeds een arm om Marit heen en haar vertellen dat hij haar leuk vond.


Dat deed hij ook wel Cee maar juist dat kwam zo geforceerd bij mij over alsof hij met Yvons preek nog in het achterhoofd dacht van o verrek ik moet flirten en haar het hof maken , maar ik kan het wel kets verkeerd zien en eigenlijk hoop ik dat ook een beetje !
Misschien oordeel ik te hard over hem ( juist omdat ik het hem zo gun ) en is hij echt onwennig en verlegen , hij zal niet voor niets de hulp van BZV gevraagd hebben .

Inloggen om te reageren.

Wim 13 nov 2018 05:02 #2676

Ik heb hier nog niet echt een goed gevoel bij. Hij zei wel heel snel dat de juiste over was gebleven, maar had hij die keus wel echt gemaakt? Ze hebben gezoend, dus da's dan tenminste iets, maar echt vonken zie ik nog niet....

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator