Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Jaap 11 nov 2018 21:41 #2564

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
De dames in de wachtstand... Jaap is er nog niet uit... :mmm:

Inloggen om te reageren.

Jaap 11 nov 2018 21:45 #2567

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Wijze woorden van Petra: 'je weet nooit hoe het er achter de berg uitziet'

Inloggen om te reageren.

Jaap 11 nov 2018 21:57 #2575

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
ik duim voor Petra!

Inloggen om te reageren.

Jaap 11 nov 2018 21:59 #2576

Laura36 schreef : Wijze woorden van Petra: 'je weet nooit hoe het er achter de berg uitziet'


Ja, maar ik weet nog steeds niet wie hij nu zal kiezen... ik vind Marian het beste bij hem passen, maar de uitzending laat meer zien dat Petra beter bij hem past.

Inloggen om te reageren.

Jaap 11 nov 2018 22:06 #2580

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Klopt, ik heb ook nog geen idee :mmm:

Inloggen om te reageren.

Jaap 12 nov 2018 00:46 #2596

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Vanavond zei Jaap naast zijn twijfel toch ook wel rake dingen. Marian vraagt niet zoveel aan hem. Dat kwam over als een soort eyeopener. Denk toch dat hij Petra kiest.

Inloggen om te reageren.

Jaap 12 nov 2018 10:21 #2610

Petra is een gevoelsmens... dringt niet aan bij Jaap wat Marian wel doet (te opdringerig...)

Inloggen om te reageren.

Jaap 12 nov 2018 10:31 #2613

Vlaflipje schreef : Vanavond zei Jaap naast zijn twijfel toch ook wel rake dingen. Marian vraagt niet zoveel aan hem. Dat kwam over als een soort eyeopener. Denk toch dat hij Petra kiest.


Marian vindt gevoel óók heel belangrijk. Het maakt haar niet uit of Jaap op zijn buik, zijn zij of zijn rug slaapt; dat ziet ze wel als ze er naast ligt t.z.t. Zij is geïnteresseerd in hoe hij denkt, wat hij leuk vindt. Ze is blij dat Jaap haar meeneemt naar het water, dat hij haar vertelt dat hij daar zo van kan genieten. Dat is toch een belangstelling in iemand op een ander niveau. Niet beter of slechter dan de belangstelling van Petra, maar anders.

Inloggen om te reageren.

Jaap 12 nov 2018 11:30 #2621

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef :

Vlaflipje schreef : Vanavond zei Jaap naast zijn twijfel toch ook wel rake dingen. Marian vraagt niet zoveel aan hem. Dat kwam over als een soort eyeopener. Denk toch dat hij Petra kiest.


Marian vindt gevoel óók heel belangrijk. Het maakt haar niet uit of Jaap op zijn buik, zijn zij of zijn rug slaapt; dat ziet ze wel als ze er naast ligt t.z.t. Zij is geïnteresseerd in hoe hij denkt, wat hij leuk vindt. Ze is blij dat Jaap haar meeneemt naar het water, dat hij haar vertelt dat hij daar zo van kan genieten. Dat is toch een belangstelling in iemand op een ander niveau. Niet beter of slechter dan de belangstelling van Petra, maar anders.


Het was jaap zijn constatering dat de een minder vraagt. Het viel mij op dat hij dat zo uitsprak naar Marian toe.

Zou Petra niet naar Jaap zijn interesse, denken en gevoelens vragen? Ik denk van wel eigenlijk. ;)

Inloggen om te reageren.

Jaap 12 nov 2018 12:49 #2628

De doorgewinterde BZV kijker weet toch dat beelden zo worden gemanipuleerd dat de echte waarheid in duisternis wordt gehuld.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator