Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Marnix 11 nov 2018 21:44 #2565

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Komt ondanks zijn eigen plan toch wat nader tot Janneke. 'Doorzie jij dat ook al?'
Als hij daarna ook zijn moment heeft met Bertine, komt hij ook nader tot haar.
Het wordt er allemaal niet makkelijker op... :S

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 21:50 #2569

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Ben ik de enige die het erg sneu vond voor Marnix dat zijn Hottub plan kennelijk niet doorging? De beste man doet ondanks zijn soms bot overkomende uitspraken steeds ontzettend zijn best om iets romantisch voor zijn vrouwen te doen. Sorry hoor, maar ik vind die vrouwen (Janneke vooral) vandaag echt zeurpietterig. Hij wist niet wat een mindamp was, nou ik neem aan dat de meeste boeren dat niet weten. Dan komt ie met een voorstel voor beide dames om een mindmap van de logeerweek te maken. Best een goed plan vond ik, dan kom je er een beetje achter wat ze van de logeerweek vinden en zie je meteen wat ze nou precies bedoelen met zo'n mindmap. Een keuze uit 20 woorden maken is toch ook niet een heel vreemd voorstel? vond ik tenminste niet. En dan volgt er zo'n overgevoelige reactie van Janneke alsof ie haar een vreselijk voorstel heeft gedaan. Onbegrijpelijk, eerlijk gezegd waren er dan wel andere momenten waarop het logischer geweest was dat ze zo zou reageren...

Ik hoop dat Marnix kiest voor dat blonde vrouwtje, die voelt echt wat voor hem zo te horen/zien (mooie text schreef ze voor hem!)
Die Janneke zoekt alleen maar ruzie volgens mij. Hoe ze ook zat te zuchten en verveelde geïrriteerde blikken zat te werpen in die keuken toen Marnix buiten was...

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 21:54 #2572

Laura36 schreef : Als hij daarna ook zijn moment heeft met Bertine, komt hij ook nader tot haar.
Het wordt er allemaal niet makkelijker op... :S


Ik had eerder het idee dat zij nader tot hem komt. Het leek in mijn ogen alsof ze hem wilde zoenen, maar het ontbrak haar aan lef.

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 21:54 #2573

Je moet toch wel over een speciale gave beschikken om hier voor lange duur mee om te kunnen gaan. :dry:
Als je het goede in Marnix kan blijven zien en je niet teveel stoort aan z'n 'grapjes' zou het kunnen. Pfff... Ik weet 't niet hoor... :mmm:

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 22:03 #2577

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Tuurlijk sneu voor Marnx. Hij probeert heus wel wat.
Aan de andere kant had ik wel het idee dat de dames hem uitlegden dat je een mindmap kan maken om keuzes te maken (omdat je dan overzichtelijk dingen in beeld kan brengen), maar daarna draaide hij de zaken om en vroeg hij hén om een mindmap te maken. Dat was natuurlijk ook wel weer een beetje de wereld andersom bekijken :S

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 22:11 #2581

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
de reactie van Janneke was gewoon erg overdreven. Ze had ook voor kunnen stellen dat ze dan alledrie een mindmap kunnen maken oid

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 22:15 #2582

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Ja dat had ook gekund.

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 22:45 #2585

Ik ben het helemaal met je eens!

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 23:04 #2586

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Sam schreef : Ben ik de enige die het erg sneu vond voor Marnix dat zijn Hottub plan kennelijk niet doorging? De beste man doet ondanks zijn soms bot overkomende uitspraken steeds ontzettend zijn best om iets romantisch voor zijn vrouwen te doen. Sorry hoor, maar ik vind die vrouwen (Janneke vooral) vandaag echt zeurpietterig. Hij wist niet wat een mindamp was, nou ik neem aan dat de meeste boeren dat niet weten. Dan komt ie met een voorstel voor beide dames om een mindmap van de logeerweek te maken. Best een goed plan vond ik, dan kom je er een beetje achter wat ze van de logeerweek vinden en zie je meteen wat ze nou precies bedoelen met zo'n mindmap. Een keuze uit 20 woorden maken is toch ook niet een heel vreemd voorstel? vond ik tenminste niet..


Nee hoor, Sam, je bent niet de enige. Vond het ook onmeundig balen voor um dat zijn ludieke jarre-tub niet doorging. 'k Vond het 'n enig plan, had er wel met hem in willen zitten, maar helaas ik doe niet mee!
Zijn idee om dat hoog gegrepen gedoe van een mindmap :sick: ( getsie wat een woord ) om te zetten in een 15 woorden omschrijving van 'hoe-vind-je-ut -hier-tot-nog-toe ' verslagje een stuk ludieker . En meer des man eigen. (Meiden, het is verdorie toch geen bijeenkomst van managers met dito overdreven engelse kreten- zonder toegevoegde waarde overigens - ?! Marnix is een HOLLANDSCHE boer, praat zijn taal! Als je dat niet kan of niet wilt: zoek een kantoorpik met een GB-aardappelaccent. )

Inloggen om te reageren.

Marnix 11 nov 2018 23:15 #2587

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef : Je moet toch wel over een speciale gave beschikken om hier voor lange duur mee om te kunnen gaan. :dry:
Als je het goede in Marnix kan blijven zien en je niet teveel stoort aan z'n 'grapjes' zou het kunnen. Pfff... Ik weet 't niet hoor... :mmm:


Op ieder potje past een dekseltje.
Als niet één van deze twee het wordt, loopt er buiten de weide nog wel een ander.
Maar met of zonder bril: ik zie niet wat jij kennelijk ziet. Hij is zo duidelijk als wat voor mij.
En hoezo moet je over een speciale gave beschikken om met hem om te kunnen blijven gaan? Ben jij dan zo makkelijk leesbaar , Tau? :p

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator