Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Marnix 11 nov 2018 23:39 #2588

Zilte Deerne schreef :

Sam schreef : Ben ik de enige die het erg sneu vond voor Marnix dat zijn Hottub plan kennelijk niet doorging? De beste man doet ondanks zijn soms bot overkomende uitspraken steeds ontzettend zijn best om iets romantisch voor zijn vrouwen te doen. Sorry hoor, maar ik vind die vrouwen (Janneke vooral) vandaag echt zeurpietterig. Hij wist niet wat een mindamp was, nou ik neem aan dat de meeste boeren dat niet weten. Dan komt ie met een voorstel voor beide dames om een mindmap van de logeerweek te maken. Best een goed plan vond ik, dan kom je er een beetje achter wat ze van de logeerweek vinden en zie je meteen wat ze nou precies bedoelen met zo'n mindmap. Een keuze uit 20 woorden maken is toch ook niet een heel vreemd voorstel? vond ik tenminste niet..


Nee hoor, Sam, je bent niet de enige. Vond het ook onmeundig balen voor um dat zijn ludieke jarre-tub niet doorging. 'k Vond het 'n enig plan, had er wel met hem in willen zitten, maar helaas ik doe niet mee!
Zijn idee om dat hoog gegrepen gedoe van een mindmap :sick: ( getsie wat een woord ) om te zetten in een 15 woorden omschrijving van 'hoe-vind-je-ut -hier-tot-nog-toe ' verslagje een stuk ludieker . En meer des man eigen. (Meiden, het is verdorie toch geen bijeenkomst van managers met dito overdreven engelse kreten- zonder toegevoegde waarde overigens - ?! Marnix is een HOLLANDSCHE boer, praat zijn taal! Als je dat niet kan of niet wilt: zoek een kantoorpik met een GB-aardappelaccent. )


Nou, nou, nou, chill. Een mindmap is een verdomd handig ding om te gebruiken voor bijvoorbeeld creatieve projecten. Het is toch geen drama de Hollandsche boer het een en ander te leren wat hij nog niet kent?

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 00:01 #2589

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

SasKijktBZV schreef :

Zilte Deerne schreef :

Sam schreef : Ben ik de enige die het erg sneu vond voor Marnix dat zijn Hottub plan kennelijk niet doorging? De beste man doet ondanks zijn soms bot overkomende uitspraken steeds ontzettend zijn best om iets romantisch voor zijn vrouwen te doen. Sorry hoor, maar ik vind die vrouwen (Janneke vooral) vandaag echt zeurpietterig. Hij wist niet wat een mindamp was, nou ik neem aan dat de meeste boeren dat niet weten. Dan komt ie met een voorstel voor beide dames om een mindmap van de logeerweek te maken. Best een goed plan vond ik, dan kom je er een beetje achter wat ze van de logeerweek vinden en zie je meteen wat ze nou precies bedoelen met zo'n mindmap. Een keuze uit 20 woorden maken is toch ook niet een heel vreemd voorstel? vond ik tenminste niet..


Nee hoor, Sam, je bent niet de enige. Vond het ook onmeundig balen voor um dat zijn ludieke jarre-tub niet doorging. 'k Vond het 'n enig plan, had er wel met hem in willen zitten, maar helaas ik doe niet mee!
Zijn idee om dat hoog gegrepen gedoe van een mindmap :sick: ( getsie wat een woord ) om te zetten in een 15 woorden omschrijving van 'hoe-vind-je-ut -hier-tot-nog-toe ' verslagje een stuk ludieker . En meer des man eigen. (Meiden, het is verdorie toch geen bijeenkomst van managers met dito overdreven engelse kreten- zonder toegevoegde waarde overigens - ?! Marnix is een HOLLANDSCHE boer, praat zijn taal! Als je dat niet kan of niet wilt: zoek een kantoorpik met een GB-aardappelaccent. )


Nou, nou, nou, chill. Een mindmap is een verdomd handig ding om te gebruiken voor bijvoorbeeld creatieve projecten. Het is toch geen drama de Hollandsche boer het een en ander te leren wat hij nog niet kent?


@Sas:
A: niet chill.. ik zit vol met red-hot-chilli : ben het gezeur en gezeik over Marnix spuugzat!
en B: de dames hadden ook gewoon in hun moerstaal kunnen zeggen wat ze wilden danwel bedoelden, (dat idiote zogenaamd interessant-willen-overkomen-want-ik-gebruik-hippe-engelse-taal irriteert ondertussen mateloos) waarschijnlijk was bij hem dan ook meteen het kwartje gevallen.
Zo. dat moest me even van het hart.
Voel je trouwens niet persoonlijk aangevallen, dat is NIET mijn bedoeling.

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 00:10 #2592

Ik snap dat je dat zat bent als jij hem wel leuk vind.
Maar mindmappen is niet een één of andere yuppen term om interessant mee te doen. Het is gewoon een Engelse term die qua werkwoord alleen is vernederlands. En om daar nou zo hysterisch over te doen vind ik nogal overdreven. In vreselijk veel scholen word hier mee gewerkt. Ook bedrijven. Heeft niks met interessant doen te maken.

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 00:15 #2593

SasKijktBZV schreef : Ik snap dat je dat zat bent als jij hem wel leuk vind.
Maar mindmappen is niet een één of andere yuppen term om interessant mee te doen. Het is gewoon een Engelse term die qua werkwoord alleen is vernederlands. En om daar nou zo hysterisch over te doen vind ik nogal overdreven. In vreselijk veel scholen word hier mee gewerkt. Ook bedrijven. Heeft niks met interessant doen te maken.


En daarbij moest je eens weten hoe vaak ik me hier inhoudt over Marnix. Puur omdat sommigen hier hem wel erg leuk vinden. Van de 10 opmerkingen plaats ik er hoogstens één. De lovende reacties over hem irriteren mij ook. Maar ieder zijn ding.

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 00:30 #2595

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker

SasKijktBZV schreef :

Laura36 schreef : Als hij daarna ook zijn moment heeft met Bertine, komt hij ook nader tot haar.
Het wordt er allemaal niet makkelijker op... :S


Ik had eerder het idee dat zij nader tot hem komt. Het leek in mijn ogen alsof ze hem wilde zoenen, maar het ontbrak haar aan lef.


Dat dachten wij hier ook. :zip:

En hebben we hier nu goed plak- en knipwerk gezien of greep Marnix deze kans werkelijk niet aan om even wat meer te proeven?

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 01:17 #2598

Zilte Deerne schreef : Ben jij dan zo makkelijk leesbaar , Tau? :p

Alleen als de situatie erom vraagt (zoals bijvoorbeeld bij Marnix). Anders niet. Net zoals bij zo velen. ;)

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 01:24 #2600

Er waren twee topics over Marnix geopend. Voor de overzichtelijkheid heb ik deze samengevoegd tot één topic.

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 02:33 #2604

Met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik nog nooit van Mindmappen had gehoord , wel van een Moodbord !
De discussie er over kwam mij dan ook een beetje warrig over , wat is de bedoeling schrijf je idd. je gevoelens in vijftien rake woorden op of mag het een hele roman worden ?
Bij Marnix heb ik het gevoel dat hij een leuke lieve vriendin vindt maar niet bij deze logees , hij zal wel kiezen maar het zou me niets verbazen als hij na alle opnames inmiddels een voor ons onbekende dame heeft gevonden .

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 10:11 #2607

Dribbel schreef : wat is de bedoeling schrijf je idd. je gevoelens in vijftien rake woorden op of mag het een hele roman worden ?
Bij Marnix heb ik het gevoel dat hij een leuke lieve vriendin vindt maar niet bij deze logees , hij zal wel kiezen maar het zou me niets verbazen als hij na alle opnames inmiddels een voor ons onbekende dame heeft gevonden .


Google image op het woord maakt al veel duidelijk.

Ik gebruikte het vaak voor grafisch ontwerpen. Je begint met een woord in het midden. Daarom heen zet je de woorden die het eerst in je opkomen bij dat woord. Om elk individueel woord kun je dat dan opnieuw doen. Zo kom je op allerlei associaties.

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 10:12 #2608

Taurus schreef : Je moet toch wel over een speciale gave beschikken om hier voor lange duur mee om te kunnen gaan. :dry:
Als je het goede in Marnix kan blijven zien en je niet teveel stoort aan z'n 'grapjes' zou het kunnen. Pfff... Ik weet 't niet hoor... :mmm:


Dat die twee dit gedrag van Marnix nog pikken is mij een raadsel... ik zat er in het begin toch niet ver naast... vreemd manneke!

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator