Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Marnix 12 nov 2018 10:48 #2616

Vlaflipje schreef : ... En hebben we hier nu goed plak- en knipwerk gezien of greep Marnix deze kans werkelijk niet aan om even wat meer te proeven?


Op een gegeven moment zie je alleen een shot van de voeten, die staan in dat shot toch heel anders dan het shot daarna, wanneer ze weer 'gewoon' naast elkaar staan. Bettine wilde wel, zij durft alles, zegt zij er voor de duidelijkheid nog bij
Het viel mij op dat ze liefkozend door zijn haar zat te krabben, maar dat hij zijn hoofd snel weg draaide en van onderwerp switcht.

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 10:56 #2619

SasKijktBZV schreef :

Dribbel schreef : wat is de bedoeling schrijf je idd. je gevoelens in vijftien rake woorden op of mag het een hele roman worden ?
Bij Marnix heb ik het gevoel dat hij een leuke lieve vriendin vindt maar niet bij deze logees , hij zal wel kiezen maar het zou me niets verbazen als hij na alle opnames inmiddels een voor ons onbekende dame heeft gevonden .


Google image op het woord maakt al veel duidelijk.

Ik gebruikte het vaak voor grafisch ontwerpen. Je begint met een woord in het midden. Daarom heen zet je de woorden die het eerst in je opkomen bij dat woord. Om elk individueel woord kun je dat dan opnieuw doen. Zo kom je op allerlei associaties.


Ah dank je Sas kijkt BZV voor je duidelijke uitleg .

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 11:45 #2622

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef :

Vlaflipje schreef : ... En hebben we hier nu goed plak- en knipwerk gezien of greep Marnix deze kans werkelijk niet aan om even wat meer te proeven?


Op een gegeven moment zie je alleen een shot van de voeten, die staan in dat shot toch heel anders dan het shot daarna, wanneer ze weer 'gewoon' naast elkaar staan. Bettine wilde wel, zij durft alles, zegt zij er voor de duidelijkheid nog bij
Het viel mij op dat ze liefkozend door zijn haar zat te krabben, maar dat hij zijn hoofd snel weg draaide en van onderwerp switcht.


Ja precies, het zag er uit alsof er stiekem toch meer gebeurde, toen we die voeten zagen, maar hij draaide vervolgens ook weg. Waarom zien we eigenlijk geen omarmingen met Janneke? Zijn die er niet ? Bertine noemt hem al lieverd en durft het wel aan met hem, maar een volmondig ja van hem komt daar ook nog niet op. Hoe loopt dit af.. :mmm:

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 12:44 #2627

Janneke is de enige die Marnix van repliek dient... waarschijnlijk ziet ze de bui al hangen en heeft ze de moed al opgegeven.

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 13:00 #2630

Ik ben er van overtuigd dat hij Janneke kiest. Daarom ging hij ook niet te veel in op Bertine's lichamelijke avances. Ik denk dat die kant van Janneke hem eigenlijk goed bevalt. Iemand die af en toe door dat laagje (ik noem het (onbeholpen?) lompheid) prikt.

Maar of zij nog wil is mij een raadsel. Enerzijds benadrukte ze mondeling haar eigen pluspunten tegen hem (in één van de laatste scènes, toen ze het licht aan deed, dat moment), anderzijds lijkt het ook of ze afgeknapt is. Maar misschien wil ze hem gewoon even duidelijk maken dat als hij haar kiest zij niet volgzaam zal zijn, dat hij echt weet waar hij voor kiest.

Inloggen om te reageren.

Marnix 12 nov 2018 13:04 #2632

Bettine wil maar al te graag... dat valt wel op!

Inloggen om te reageren.

Marnix 13 nov 2018 05:05 #2677

SasKijktBZV schreef :

Laura36 schreef : Als hij daarna ook zijn moment heeft met Bertine, komt hij ook nader tot haar.
Het wordt er allemaal niet makkelijker op... :S


Ik had eerder het idee dat zij nader tot hem komt. Het leek in mijn ogen alsof ze hem wilde zoenen, maar het ontbrak haar aan lef.


Ja, dat was even een awwwkwaaaard momentje. Ze dacht dat hij nu om was, wilde hem zoenen, maar hij draaide z'n gezicht net weg. Nee, nog niet zo ver dus... Was even een tegenvallertje.

Inloggen om te reageren.

Marnix 13 nov 2018 05:10 #2678

Overigens, ik heb op school ook regelmatig een mindmap moeten maken, al noemden we dat toen een spinnenschema of woordschema. Klinkt lang niet zo hip. ;)

Inloggen om te reageren.

Marnix 13 nov 2018 06:01 #2680

Ik vond het grappig dat Bertine zichzelf "geen wanhopige vrouw" noemde, want zo komt ze wel op mij over.

Ik ben ervan overtuigd dat Marnix heel graag Janneke wil en hooguit twijfelt of zij hem wel ziet zitten.

Inloggen om te reageren.

Marnix 14 nov 2018 16:40 #2716

Toen Bertine wegliep na dat moment zei hij nog iets van: Ik weet het gewoon nog niet.
Toen dacht ik wel van...hij kiest Janneke...anders had hij dat niet zo expliciet hoeven opmerken.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator