Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Evert 08 mei 2022 21:58 #5947

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Maud, eerlijk en realistisch: "We zijn stapelgek op elkaar, maar we weten eigenlijk nog niks van elkaar"
Maar het voelde goed, dus dat telt

Inloggen om te reageren.

Evert 08 mei 2022 22:13 #5952

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Maar... als Evert aan de toekomst denkt, kunnen er zomaar hele volzinnen uit komen!
Aaaawh

Als hij stoer omhoog klimt en zij mee wil hij toch ook op haar passen. Die romantische man zit er toch in

Inloggen om te reageren.

Evert 08 mei 2022 23:14 #5963

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mooi stel.
Maud vult wel veel voor hem in. Evert lijkt dat best te vinden, zou er zelf onrustig van worden. Het lijkt heel veel ‘zo dorn we het’ te zijn, misschien door Mauds onderwijs achtergrond, dat ze het zo formuleert. Lijkt soms alsof ze doet of hij niet helemaal 100 procent is.

Inloggen om te reageren.

Evert 09 mei 2022 00:26 #5974

Geen twijfel mogelijk dat deze twee gek zijn op elkaar. Missie geslaagd zou je zeggen.
Toch weet ik het niet. Het lijkt alsof zij op elkaar vallen op basis van elementen die zij beiden gemist of nooit meegemaakt hebben. Evert vindt het geweldig dat Maud hem zo adoreert om zijn zijn. En Maud smelt helemaal van zijn zachtmoedigheid. Iets wat zij kennelijk (lang) heeft moeten ontberen.
Maar om nou te kunnen zeggen of het een niet vermijden match is weet ik niet. Daar zijn de golflengtes toch wat te verschillend voor denk ik.

Inloggen om te reageren.

Evert 09 mei 2022 02:55 #5976

Ik vind ze onverwacht leuk samen, maar inderdaad, op de langer termijn weet ik 't nog niet. Hij is wel een heel stuk rustiger dan zij, en hij maakt zich ook wel zorgen om hoe het dan moet als zij haar hondenuitlaatdienst niet meer heeft. Lijkt me daar in een boerenomgeving ook lastig op te pakken. Ik gun 't ze van harte, maar ze zijn wel heel erg verschillend.

Inloggen om te reageren.

Evert 09 mei 2022 12:16 #5985

En dan het leukste stel voor het laatst! Wie had er in het begin gedacht dat er zo'n romantius in Evert schuilt? Maud haalt het beste in hem naar boven. Stille wateren hebben diepe gronden. Zo fijn om die gelukkige gezichten van die twee te zien!! 

Inloggen om te reageren.

Evert 09 mei 2022 12:44 #5986

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
jeetje, ik vind hun echt leuk samen! wat een heerlijk stel! Maud is zo open en eerlijk naar Evert toe en verteld hem precies wat ze voelt, en hoe ze het ziet. Daardoor komt Evert ook vanzelf los en durft meer te zeggen/geven. Ik gun hun samen een gouden toekomst. Maud vindt haar weg wel op die boerderij. Met of zonder hondenuitlaatservice. Die verzint wel wat voor zichzelf om te doen, als ze maar dicht bij haar Evert in de buurt kan zijn. En Evert bloeit helemaal op onder Maud haar adoratie. Mooi, zo leuk om hun samen te zien genieten.

Inloggen om te reageren.

Evert 10 mei 2022 15:03 #5994

Ja, Maud verzint wel iets. Leuk om te zien dat ze beide zo gelukkig zijn met elkaar. Evert weet Maud en alle kijkers stiekem ook nog te verbazen door zijn gevoel duidelijk uit te spreken. "Ik hou van jou." Meer woorden zijn niet nodig. Kort en krachtig. Stiekem denk ik dat Evert van begin af enkel oog had voor Maud. Hij heeft dat heel even een keer 1 op 1 aan haar laten merken, Ze had het alleen niet door dat hij letterlijk stond te trillen op z'n benen. Zag er liefdevol uit samen en dat is het belangrijkste.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1