Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Hans 08 mei 2022 22:02 #5948

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Wat heerlijk Annette: gewoon in je mooie pijama/pon met ochtend-haar vertellen dat het zo lekker vanzelf gaat met elkaar

Inloggen om te reageren.

Hans 08 mei 2022 22:17 #5953

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Als Annette is iets algemeens zegt over houden van, schrikt ze er bijna van... Hee! Want het sloeg ook op henzelf...

Inloggen om te reageren.

Hans 08 mei 2022 23:00 #5959

  • Broccoli
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ja, prachtig moment! Ze realiseerde zich daarna dat ze eigenlijk ‘ik hou van jou’ had gezegd.
mooi en ongecompliceerd stel zo samen op vakantie. Er bestaan veel soorten - diepe - liefde

Inloggen om te reageren.

Hans 09 mei 2022 00:01 #5969

Mooi om te zien dat het zo lekker als vanzelf loopt met die twee.   
Annette heeft iets over zich wat je in de eerste afleveringen nog niet zo zag. Een bepaalde relaxtheid wat ook positief op Hans werkt.
In de preview van volgende week zie je Hans haar voor de grap voorstellen aan Yvon. Dus ik ga ervan uit dat het 4,5 maand later nog steeds wel aan is met die twee. 

Inloggen om te reageren.

Hans 09 mei 2022 02:57 #5977

Mijn hart smelt van die twee. Wat heerlijk om dat zo te zien. Ze zijn realistisch naar de toekomst, maar duidelijk ook dol op elkaar, vullen elkaar goed aan en hebben die humor die zo belangrijk is. Ik zie ze wel echt maatjes voor elkaar worden, elkaars steun en toeverlaat. Ontzettend mooi.

Inloggen om te reageren.

Hans 09 mei 2022 11:46 #5984

Ik heb het al eens eerder geschreven hier; maar wat een voorbeeld voor de al wat oudere mens die -om welke reden dan ook- alleen is, zijn Hans en Annette. Je bent nooit te oud voor een nieuwe liefde!! Ik hoop dat zij nog heel lang van en met elkaar kunnen genieten.

Inloggen om te reageren.

Hans 09 mei 2022 13:04 #5988

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Prachtig dat deze twee mensen elkaar gevonden hebben. Samen kunnen lachen en elkaar kunnen vasthouden tijdens mooie en ook tijdens moeilijke momenten. Kostbaar geschenk om dit op die leeftijd weer te hebben mogen vinden. 

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1