Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Janine 08 mei 2022 22:04 #5949

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Met een paars verlicht bubbelbad -cool!- bedient zij gewoon de champagnefles. Proost!

Inloggen om te reageren.

Janine 08 mei 2022 22:22 #5954

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Sander kent geen olijven, maar voor haar wil hij er wel eentje proeven. Janine kijkt waarderend. Om meteen daarna in een deuk te liggen om zijn gezicht, haha. "Dat is niet te eten joh"

Inloggen om te reageren.

Janine 08 mei 2022 23:09 #5962

  • Broccoli
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat heeft Janine meegemaakt? Is dat in een eerdere uitzending verteld? 
sander doet zo zijn best. Ik hoop dat ze geliefden worden en dat hij niet de therapeut/rol krijgt in de relatie. Het is soms lastig om daar dan vanaf te komen en balans te vinden.
zo lijkt het op basis vd uitgezonden beelden.

Inloggen om te reageren.

Janine 08 mei 2022 23:25 #5966

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Wat heeft Janine meegemaakt? Is dat in een eerdere uitzending verteld?
 
Ik dacht het niet.

Zeker, Sander is fantastisch. Hij lijkt lekker zichzelf te zijn en dringt ook niet teveel aan. (Wat dat betreft kan Rob nog wel iets van hem overnemen ;-) )
Ik hoop ook dat zij samen het geluk vinden, ik vind het echt een leuk stel
 

Inloggen om te reageren.

Janine 09 mei 2022 00:14 #5972

Dat Sander zich hier als een soort therapeut viel mij ook al op. Op zich wel knap dat hij dat zo kan. Ik hoop wel dat wanneer de camera niet op hun gericht stond zij samen even lekker alle mondhoeken bij elkaar opgezocht hebben zeg maar. 'Het' moet immers wel los komen. 

Inloggen om te reageren.

Janine 09 mei 2022 03:02 #5979

Misschien had Janine eerder die massage moeten nemen, eens even wat los komen. Ze lijkt af en toe wel een beetje te ontspannen om daarna direct de paniek te voelen dat ze dat heeft laten gebeuren. Misschien eens even een paar gesprekjes met een therapeut om wat dingen op een rijtje te zetten en Sander, en daarmee zichzelf, een eerlijke kans te geven.

Hoe 'rustig' wil ze het hebben, hij woont in Friesland! Maar zelfs elk weekend lijkt haar te veel? Ik denk echt dat ze goed matchen, maar als er niks terug komt qua gevoel denk ik niet dat Sander maar eindeloos kan blijven geven en geduld kan hebben.

Inloggen om te reageren.

Janine 09 mei 2022 11:10 #5980

Volgens mij komt het helemaal goed met Janine en Sander.
Ik vul in dat Janine, wanneer ze samen aan de kant van het water zitten, haar verhaal aan Sander heeft verteld. Het is niet nodig dat wij haar geschiedenis weten; ergens is er iets heel naars gebeurd dat nog een plekje moet krijgen.
Zij kunnen er al wel een beetje samen om lachen en relativeren. Janine: 'Wat een lastig mens, hè?' Sander: 'Het hoort er bij.'

Inloggen om te reageren.

Janine 09 mei 2022 12:58 #5987

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Tja, ik vind ze samen echt wel een heel leuk stelletje. Ze hebben lol en doen leuke sportieve dingen. Het is denk ik wel heel goed van Janine om ein-de-lijk te hebben verteld aan Sander, dat ze soms afstand creëert en paniek voelt, door ervaringen in een eerdere relatie. Dan weet hij ook dat het niet aan hem ligt. Als Janine straks maar beseft dat ze echt het goud in handen heeft met Sander, die oprecht gevoelens voor haar heeft, en daar open en eerlijk over is tegen haar en alles voor haar over heeft en ook nog eens heerlijk zichzelf is. Janine zag er nu trouwens heel leuk uit met die rokjes en mooie lange benen. Als ze zichzelf maar wat meer durft te laten genieten van het geluk wat ze nu heeft, ipv steeds in de paniek te schieten met gedachtes aan: wat als... of hoe moet het later... dan komt het helemaal goed. Ik hoop echter niet dat ze Sander eindeloos lang aan het touwtje houdt, en dan uiteindelijk hem toch de bons geeft, want dat verdient ie echt niet. Als zij er ook echt voor durft te gaan, wordt dit een gouden setje!

Inloggen om te reageren.

Janine 10 mei 2022 09:22 #5992

Het zou zonde zijn als Janine deze leuke Fries heeft laten lopen. Hij heeft een mooie lach en laat haar lachen. Werken beide hard, hij voelt haar aan en praat over haar gevoel, geeft haar ruimte, tegengas, maar ook een sterke arm om haar heen. Alles wat je hart nog meer kan wensen als je "het" voelt voor iemand. Ben benieuwd of het haar gelukt is om over de paniek heen te stappen. Over Sander hoeven we ons geen zorgen te maken, mocht Janine niet willen dan zijn er genoeg die maar wat graag willen.
 

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1