Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Rob 08 mei 2022 22:09 #5951

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Rob en Wendy onthoofden allebei een fles champagne

Inloggen om te reageren.

Rob 08 mei 2022 22:27 #5955

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Rob zingt mooie liedjes voor haar, dat raakt haar, maar hij stort zich er wel weer hélemaal in...
Wendy vindt hem een heel fijne man maar blijft het lastig vinden om niet in vuur en vlam te staan.

Inloggen om te reageren.

Rob 08 mei 2022 23:05 #5961

  • Broccoli
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wendy praat alleen in de camera heel anders dan wanneer ze met Rob is (lijkt in ieder geval zo).
Het is ook wel sneu omdat Rob aan het begin van het seizoen zelf aangaf dat hij ‘te’ kan zijn. Zal hij het zelf niet door hebben? Geen gesprek met Yvon of begeleiders vh programma? Het doel is toch dat de boeren een geliefde vinden? Of moet dat doel wijken voor de kijkcijfers? Waarschijnlijk wel en dat is best triest. 

Inloggen om te reageren.

Rob 08 mei 2022 23:20 #5965

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Mwa, ik denk dat de gebeurtenissen van hen allemaal, leuk en aansprekend genoeg zijn. Ook al zou eentje wat minder zijn...  Bovendien doet de KRO ook veel aan na-zorg, ze worden echt wel begeleid. Ik heb niet de indruk dat alles maar voor de kijkcijfers moet wijken.

Maar het lijkt er wel op, zoals wij de uitzending zien, dat er wellicht wat meer begeleid had kunnen worden...

Inloggen om te reageren.

Rob 09 mei 2022 00:04 #5970

Rob zingt mooie liedjes voor haar, (...)
Op dat moment kan ik me niet aan de gedachte onttrekken dat hij erg goed fruit kan telen... 

Inloggen om te reageren.

Rob 09 mei 2022 00:07 #5971

Het is voor Rob jammer maar helaas met Wendy. Hem is eigenlijk niks kwalijk te nemen maar hij is gewoon haar type niet. Want alleen voor de verdieping doe je het niet, dan kun je net zo goed naar een praatclub gaan.

Inloggen om te reageren.

Rob 09 mei 2022 02:46 #5975

Ik zat al te wachten op Het Moment Dat Rob Zou Gaan Zingen, en daar dan een heel gedoe van zou maken, en jawel.... Hij zingt in steenkolen Engels, en zij krijgt tranen in haar ogen. Niet van verliefde emotie, maar omdat ze eindelijk door heeft dat ze toch wel eerlijk naar hem moet zijn en hem niet nog langer aan 't lijntje moet houden. Werd weleens tijd. Ze heeft zich de hele city trip laten kussen (niet van harte, maar toch), hij had het idee dat er stapjes werden gezet, maar zij had de rem er nog vol op staan. Toch wel sneu voor hem, ook dat hij het totaal niet aangevoeld heeft dat 't niet de goede kant op ging.

Ik hoop dat ze later in het gesprek, wat wij dus niet hebben gezien, wel wat duidelijker is geweest, want ze bleef maar een beetje vaag vond ik. Zijn laatste wanhoopskreet 'maar jij hebt op mij geschreven' bleek ook niet genoeg.

Inloggen om te reageren.

Rob 09 mei 2022 11:26 #5982

Sommige mensen blijven van alles altijd de positieve kant zien. Rob is zo iemand, volgens mij. Ik denk dat het gewoon niet in hem op komt dat haar liefde voor hem niet aan het groeien is, maar juist niet opstart. Hij blijft zo zijn best doen en Wendy wordt almaar onduidelijker: wat zij in de camera zegt, laat ze niet aan Rob zien. Jammer, voor Rob, maar ook voor Wendy. Ze heeft natuurlijk niet voor niets op hem geschreven; zij is ook op zoek naar een nieuwe liefde.

Inloggen om te reageren.

Rob 09 mei 2022 13:13 #5990

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Tja ik blijf erbij, Rob was vanaf het begin verblind door de korte rokjes en het gelonk van Wendy (waarom? als je toch niks voelt!) en daardoor heeft hij de enige vrouw die wel oprecht iets voor hem voelde, namelijk Silvia, als eerste naar huis gestuurd. Jammer, want als hij beter had gekeken en geluisterd ipv zelf steeds aan het woord /zang te zijn, dan had hij het wellicht zelf ook gezien.

Inloggen om te reageren.

Rob 09 mei 2022 23:47 #5991

Rob is te en dat weet hij zelf ook wel. Ook hij is, zoals hij is. Jammer dat hij de diepgang niet opzocht aan het begin van de logeerweek, dan had hij alle 3 de dames eerst wat beter leren kennen. Silvia kon nog weleens gelijk hebben toen ze zei dat hij zo weinig wilde weten, omdat hij misschien zijn keuze al gemaakt had. Niet handig van hem, maar als jouw keuze met je flirt en zoent denk je al snel dat het wel goed zit.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1