Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 13:58 #961

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
We zien soms een lachende maar ook een besluiteloze Riks waardoor beiden wellicht gaan twijfelen en zij zich wellicht afvragen of een citytrip wel op z'n plaats is? :huh:

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:26 #967

Alles heb ik niet gezien ik kwam ergens midden in de uitzending op NPO

Het is jammer ook al oogt Riks vrolijk op de foto's ik ben benieuwd of er iemand anders dan Marit in het spel is ondertussen.

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:34 #973

Zeer sneu voor de lieverd genaamd Marit... Ondanks Riks zijn twijfel niet onder stoelen of banken stak bleef zij haar best doen om het zo ongedwongen mogelijk te laten verlopen. Jammer dat het niet zo mocht lopen als waarop van tevoren gehoopt werd.
En eigenlijk nog meer jammer voor Marit dan voor Riks. Maar dat is misschien mijn persoonlijke beleving. ;)

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:38 #977

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Beetje ongemakkelijk allemaal... ook Marit is niet de juiste vrouw voor een twijfelende Riks, ondanks haar goede bedoelingen bid zij met haar ogen open. Het lijkt mij voor Marit beter zo, want het is trekken aan een dood paard! Riks blijft teveel in het verleden hangen. :dry:

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:38 #978

Jaaa, wat jammer nou voor ze... :(
Ondanks dat ze het goed met elkaar konden vinden, de slappe lach hebben samen, dingen delen...
blijkt het niet genoeg om de vonk te doen overslaan :(

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:39 #979

Taurus schreef : En eigenlijk nog meer jammer voor Marit dan voor Riks. Maar dat is misschien mijn persoonlijke beleving. ;)

zo zie ik het ook, Taurus.
Maar het pleit voor Riks dat hij het aangaf, dat de verliefdheid niet zou komen.

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:46 #988

Pietje Puk schreef :

Taurus schreef : En eigenlijk nog meer jammer voor Marit dan voor Riks. Maar dat is misschien mijn persoonlijke beleving. ;)

zo zie ik het ook, Taurus.
Maar het pleit voor Riks dat hij het aangaf, dat de verliefdheid niet zou komen.

Dat is inderdaad wel netjes van hem. Een slechte boodschap kun je nooit goed brengen maar dit is in ieder geval duidelijk. Dan weet je weer waar je aan toe bent.

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:47 #990

Zeker, en zelfs dat konden ze ondanks alles ook met elkaar delen..

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:50 #992

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Riks gaf het al eerder aan: geen gevoel van verliefdheid voor Marit, terwijl zij wél gevoelens voor hem had :(
En dat is na de city-trip niet veranderd. Jammer. Maar het zijzo.

Inloggen om te reageren.

Gaat Riks met Marit op citytrip, dus.... 16 apr 2017 21:53 #996

Ik zie het voor Riks somber in voor de toekomst.
En eerlijk gezegd ben ik bijna blij voor Marit dat ze verlost is, die verdiend echt veeeeel beter. Wat een leuke vrouw is dat!

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator