Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 18 nov 2018 21:41 #2770

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Zo op het oog lijkt het wel lekker te gaan met die twee. Gewoon ontspannen kletsen en dingen doen. :)

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 18 nov 2018 23:04 #2786

Grappig dat de vriendinnen zeiden dat Wim in niets op de vorige vriendjes van Marit lijkt, dus dat het nu dan misschien wel een kans van slagen heeft...

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 19 nov 2018 00:19 #2792

Dat reizen komt wel heeeeeel vaak ter sprake.. Lijkt mij toch niet helemaal matchen.

Ik woon erg in de buurt van hem en heb wel een gerucht gehoord. Maar ik weet niet of iedereen daar op zit te wachten hier.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 19 nov 2018 12:10 #2801

Je kunt hier vast wel iets neerpennen in witte tekst witte tekst
Als je dat wil, MET vermelding "spoiler alert of id.
(Ik heb 2x witte tekst opgeschreven maar je ziet het maar 1x) Of wachten tot volgende week/na de laatste uitzending.
Tekst met de muis selecteren voor wie wil lezen dan zie je het wel 2x namelijk.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 19 nov 2018 12:33 #2805

Ik zie hier meer vriendschap met wat flirten dan het begin van een relatie, eerlijk gezegd. Die vakanties voor langere tijd komen toch steeds weer naar voren, weet niet of het zo gaat matchen. En Marit lijkt de stad toch wel beter te passen dan het platteland.
We zullen zien....

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 19 nov 2018 14:04 #2808

CorneliaW schreef : Je kunt hier vast wel iets neerpennen in witte tekst witte tekst
Als je dat wil, MET vermelding "spoiler alert of id.
(Ik heb 2x witte tekst opgeschreven maar je ziet het maar 1x) Of wachten tot volgende week/na de laatste uitzending.
Tekst met de muis selecteren voor wie wil lezen dan zie je het wel 2x namelijk.


Gelukt...
Maar geruchten zijn er altijd... We zullen toch nog even moeten wachten op de laatste uitzending. Er komen er nu toch nog twee? Of is het volgende week al de laatste uitzending? Wat moet ik dan met al mijn tijd gaan doen, hahaha

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 19 nov 2018 14:09 #2810

Klompendanseres schreef : ...Die vakanties voor langere tijd komen toch steeds weer naar voren...

Als ik naar mijn dochters kijk (en hun vrienden) die reizen ook graag. Een weekeindje naar hier of daar, maar ook voor langere tijd in combinatie met stages voor hun studies. Misschien dat Marit ook zo haar reizen gemaakt heeft.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 19 nov 2018 14:41 #2813

Bakkertje1960 schreef :
Gelukt...
Maar geruchten zijn er altijd... We zullen toch nog even moeten wachten op de laatste uitzending. Er komen er nu toch nog twee? Of is het volgende week al de laatste uitzending? Wat moet ik dan met al mijn tijd gaan doen, hahaha


Nog 2 afleveringen. Dat je niet weet wat je met al je tijd moet gaan doen daar geloof ik niks van. :party: :)

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 19 nov 2018 17:29 #2814

Ik wacht nog wel even! Roddels in 't dorp hebben ook niet altijd 100% waarheidsgehalte.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 19 nov 2018 20:29 #2818

Wim vind ik nu toch weer leuk en iets meer ontspannen , het lijkt een leuk span samen .
Wel viel me op dat het heel belangrijk lijkt volgens ook de vriendinnenvan Marit dat Wim geen bezwaar heeft tegen veel reizen en vakanties al dan niet met of zonder hem .
Als dat maar goed gaat zou heer Ollie B Bommel verzuchten !

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator