Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 20 nov 2018 11:44 #2824

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Jeetje misschien ben ik een doemdenker, maar nee ook deze match zie ik niet eindigen in een: " en ze leefden nog lang en gelukkig...". Bij mij roept dit stel het idee op van: leuke scharrel, maar voor korte duur.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 20 nov 2018 11:56 #2828

Wim vindt alles best... tenminste dat zegt hij, maar zo bouw je toch geen relatie op... ook dit gaat eindigen in tranen :cry:

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 20 nov 2018 12:13 #2835

Ik durf het bijn niet te zeggen, maar ik vind het zo.n irritant stel. En Marit en haar vriendinnen hebben best wel een hoog 'kak' gehalte. Sorry, maar ik moest het even kwijt.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 20 nov 2018 12:34 #2840

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik zie Marit niet op de boerderij nee en haar vriendinnen ook niet. Wim kan wel beter vinden, toch?

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 20 nov 2018 14:17 #2842

Sylvia schreef : Ik durf het bijn niet te zeggen, maar ik vind het zo.n irritant stel. En Marit en haar vriendinnen hebben best wel een hoog 'kak' gehalte. Sorry, maar ik moest het even kwijt.


Ben ik helemaal met je eens! Van die typische studenten trutjes. Ze zijn vast lief hoor, maar blegh.

Dat zij nu verliefd is is dus niet zo'n uitzonderlijk iets voor Marit. Die is gauw even in de wolken. Maar met een maandje dan donderd ze wel van die roze wolk af en ziet dat hun levens helemaal niet matchen! Zij wil op avontuur, op reis, nog wat vrijheid en onvoorspelbaarheid in het leven. Dat zit er niet in, in de polder. Slechte timing misschien? Ik weet het niet. Maar het "goed gewerkt, chill, oh kijk lama's" koppel begint me te vervelen.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 20 nov 2018 14:50 #2844

Ik denk dat hij zich teveel aanpast bij anderen. Als een kameleon. Maar dat wij en Wim nog steeds niet weten wie de échte Wim is.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 20 nov 2018 18:54 #2855

Marit pakt op de valreep een korte vakantie mee in Italië en dat is voor haar toch nog een betaald extraatje. :woohoo:

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 20 nov 2018 19:16 #2858

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Marit: een met succes afgestudeerde -Nederlandse- arts, een "intellectueel", die nog nooit van de Deltawerken had gehoord..?!? Dat zegt veel over het niveau van artsen nu, en hun algemene ontwikkeling...pijnlijk.:blush:

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 21 nov 2018 08:41 #2872

Ik begin mij gewoon te irriteren aan Marit. Ik kan dat niet onderbouwen. Het is een gevoel. En Yvon zegt altijd: Wat voel je?

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 22 nov 2018 01:18 #2884

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Overigens kun je het Marit waarschijnlijk niet eens aanrekenen dat zij nog nooit van de Deltawerken gehoord heeft. Dit zegt meer iets over het niveau waarop het Nederlandse basisonderwijs (en brugklas) zich kennelijk heden ten dage bevindt. In 'mijn' tijd werd er tijdens aardrijkskunde uitgebreid aandacht aan besteed, en vooral wat de toedracht ervan was. Als Marit hierin onderwezen was dan zou ook zij het zéker onthouden hebben.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator