Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Wim en Marit tortelen er lekker op los.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 22 nov 2018 15:08 #21

Taurus schreef : Overigens kun je het Marit waarschijnlijk niet eens aanrekenen dat zij nog nooit van de Deltawerken gehoord heeft. Dit zegt meer iets over het niveau waarop het Nederlandse basisonderwijs (en brugklas) zich kennelijk heden ten dage bevindt. In 'mijn' tijd werd er tijdens aardrijkskunde uitgebreid aandacht aan besteed, en vooral wat de toedracht ervan was. Als Marit hierin onderwezen was dan zou ook zij het zéker onthouden hebben.

Je hebt gelijk Tau!
Het stond altijd vóór in de oude atlas en ergens in de Bosatlas. Maar zelfs die is aangepast aan het onderwijs (staat op de website) en ik kan niet zeggen of het er nog in staat of niet. Loop een aantal edities achter.

Marit is ook geen zeeuwse, Die worden het met de paplepel ingegeven.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit tortelen er lekker op los. 23 nov 2018 23:19 #22

Om even een klein beetje orde te scheppen op dit forum:

De discussie die zich hier afgelopen dagen afgespeeld heeft, en in grote lijnen te maken had met het al dan niet tactvol kritische noten plaatsen over de deelnemers aan BZV, heb ik verplaatst naar "Wrevel en ander kissebisjes" ( www.bzvfanforum.nl/index.php/forum/nieuw...bisjes.html?start=30 )

Via een quote staat de link van Zilte's "Salty Letters" bij "Leesvoer". ( www.bzvfanforum.nl/index.php/forum/aflev...-blogs.html?start=50 )

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden