Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 18 nov 2018 21:48 #2774

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik denk dat Jaap met Marian wel de beste keus gemaakt heeft. Alleen proef ik nog niet de overtuiging tussen die twee. Er moeten misschien nog wat muurtjes geslecht worden en hopelijk groeit het dan nog meer naar elkaar toe. :)

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 18 nov 2018 22:46 #2780

Over die initialen op de taart: "Dat schreef je vroeger in een boom" :side:

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 18 nov 2018 23:48 #2788

Wat bleef Petra een lieverd! Ondanks haar eigen teleurstelling, de ander feliciteren en geluk toewensen. Mooi!

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 00:14 #2789

Bakkertje1960 schreef : Wat bleef Petra een lieverd! Ondanks haar eigen teleurstelling, de ander feliciteren en geluk toewensen. Mooi!


Die reactie was prachtig!

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 00:15 #2790

Jaap raakt in paniek van haar verliefdheid vermoed ik. Zou ik heel sneu vinden voor haar als dat een dealbreaker zou zijn.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 12:28 #2803

SasKijktBZV schreef : Jaap raakt in paniek van haar verliefdheid vermoed ik. Zou ik heel sneu vinden voor haar als dat een dealbreaker zou zijn.


Dat idee had ik ook ja. Het grapje van 'niet over een maand, maar over drie maanden' bij hem intrekken maakte hem ook wat benauwd. Ik hoop dat hij zich wat meer open gaat stellen,, aan Marian ligt het niet.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 14:24 #2811

Hmm :mmm: ik weet het niet hoor met Jaap & Marian.
Hoelang duurt die "city trip" eigenlijk? In de "preview " voor volgende week wil Jaap nadenken ......

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 14:27 #2812

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Cornelia: jij schrijft wat ik denk.

Heb een voorgevoel dat het heel anders gaat lopen dan dat we nu zien.

Trouwens: Wat een lief en byzonder mens is Petra, zag zojuist haar filmpje. Met bewondering bekeken...Ze heeft de berg beklommen en gezien wat er achter lag.. Je liefde zien en weer los moeten laten... ze is door heel wat heen gegaan. Man man... we hebben écht geen flauw benul wat er door iemand heen gaat na zo'n keuzemoment. Dat geldt denk ik ook voor Bertine. Ik wens Petra en Bertine alle goeds en liefs voor nu en later.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 18:59 #2815

Eerlijk gezegd had ik gegokt en ook gehoopt dat Jaap voor Petra zou gaan , niet dus !
Ik kan het niet goed uitleggen want er is zo ogenschijnlijk niets mis met Marjan maar het is een gevoel , Marjan was zo gefocust op Jaap , zul je zeggen ja duh dat is de bedoeling , dat weet ik maar de manier waarop zou mij benauwen , Jaap schijnbaar niet en daar gaat het om .

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 19:33 #2816

Marian zorgt dat het Jaap benauwt en niet andersom... Ooit bij een aardappel boer zag een deelneemster zich haar kinderen al op het erf aldaar lopen op op rode laarsjes... ciao!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator