Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 20:18 #2817

Hollie dat t bedoel ik ook , als ik Jaap was zou Marian me erg op de zenuwen gaan werken , bijvoorbeeld gisteren in de uitzending drinken de dames samen koffie Jaap was even uit beeld het scheelde niet veel of Marian had opsporing verzocht ingeschakeld ;) o jee waar was Jaap !
Dit is me meerder malen op gevallen , als hij even alleen of met iets bezig is ( zoals toen er geen water was ) gaat Marian onder het motto " zoekt en gij zult vinden " op pad en zal niet rusten tot hij gevonden is , maar misschien vind Jaap dit juist wel lief en zorgzaam , hij heeft haar i.i.g. gekozen !

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 19 nov 2018 20:40 #2820

Dat was maar een paar dagen... een relatie duurt normaal iets langen, maar bij hen twijfel ik.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 09:54 #2822

Bij deze twee heb ik ook sterk mijn twijfels of het echt gaat werken , misschien willen ze wel te graag dat het goed gaat en gaan ze juist daaraan ten onder !

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 11:39 #2823

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Jammer dat hij Petra niet gekozen heeft. Ik vond haar veel beter bij Jaap passen. Die straalde veel meer rust en gemoedelijkheid uit. Van die Marian wordt ik iig heel nerveus... eerlijk gezegd denk ik niet dat dit eeuwig gaat duren.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 11:48 #2825

Marian was, volgens diverse media, inmiddels weer aan het daten geslagen. :unsure:

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 12:21 #2838

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Deze reeks van BZV wordt helaas geen enorm succes qua relaties ben ik bang.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 12:23 #2839

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik hoop dat Petra ook zakken vol post krijgt van leuke kerels, kan me eigenlijk niet voorstellen dat t niet zo is, want wat een mooie, lieve en hartelijke vrouw. Jaap en Marian ook nog veel geluk toewensen ondanks haar eigen teleurstelling. Misschien is het maar beter zo, Ik gun Petra nog een betere man toe dan Jaap!

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 14:37 #2843

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
@Sam, Ja dat hoop ik ook voor Petra.
Maar meestal komen de zakken wel in aantocht, zie ook Ruud .. die is er onder bedolven .... Ik maak me geen zorgen om haar fanmail. Maar een gebutst hart heeft wel even tijd nodig om uit te deuken Nu is het wel weer even geleden en is ze voor hetzelfde geld er al weer helemaal overheen.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 14:51 #2845

Nee Jan, dat ben ik met je eens!

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 15:39 #2846

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Jan schreef : Deze reeks van BZV wordt helaas geen enorm succes qua relaties ben ik bang.


Al zou het maar bij 1 stel wél lukken, dan nog is er enorm succes... voor die twee in elk geval. Want kennelijk lukt het helemaal níet in het gewone leven....
En zoals voor Ruud die zakken vol krijgt... nou, da's ook succes, En wel dankzij de uitzending van bzv.

Als ik kijk bij de Zuiderburen waar 3 van de 5 een relatie aan over heeft gehouden, vind ik dat mooi, en als we nog even terugblikken: Rudie is smoor en dat lijkt allemaal erg vast daar, dus dat is al 1 stel. Dan Remco die ook al aan de vrouw is, weliswaar niet via de beeldbuis bij ons in de binnenkamer, maar het is al wel bingo . Dus das 2. Dan de M&M's , zijn ook al aan elkaar gesmolten (in ieder geval van wat we zagen bij tijdens het keuzemoment )
en dan.....

Dan denk ik dat er nóg een supergrote verrassing aan zit te komen waar niemand op rekent maar waar ik zo'n donkerblauw vermoeden van heb dat dat ons allemaal flabbergasted achter gaat laten.

My lips are sealed. :zip:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator