Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 15:39 #2847

-

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 16:23 #2850

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

JojoBuitenzorg schreef : -



euh... schrijf jij in geheimtaal Jojo?

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 18:13 #2851

Zilte Deerne schreef :

Jan schreef : Deze reeks van BZV wordt helaas geen enorm succes qua relaties ben ik bang.


Al zou het maar bij 1 stel wél lukken, dan nog is er enorm succes... voor die twee in elk geval. Want kennelijk lukt het helemaal níet in het gewone leven....
En zoals voor Ruud die zakken vol krijgt... nou, da's ook succes, En wel dankzij de uitzending van bzv.

Als ik kijk bij de Zuiderburen waar 3 van de 5 een relatie aan over heeft gehouden, vind ik dat mooi, en als we nog even terugblikken: Rudie is smoor en dat lijkt allemaal erg vast daar, dus dat is al 1 stel. Dan Remco die ook al aan de vrouw is, weliswaar niet via de beeldbuis bij ons in de binnenkamer, maar het is al wel bingo . Dus das 2. Dan de M&M's , zijn ook al aan elkaar gesmolten (in ieder geval van wat we zagen bij tijdens het keuzemoment )
en dan.....

Dan denk ik dat er nóg een supergrote verrassing aan zit te komen waar niemand op rekent maar waar ik zo'n donkerblauw vermoeden van heb dat dat ons allemaal flabbergasted achter gaat laten.

My lips are sealed. :zip:


Unseal the lips!!!!! Ik wil t weten!!!

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 18:52 #2854

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef :
Dan denk ik dat er nóg een supergrote verrassing aan zit te komen waar niemand op rekent maar waar ik zo'n donkerblauw vermoeden van heb dat dat ons allemaal flabbergasted achter gaat laten.


Waarom donkerblauw i.p.v. donkerbruin? Is dat een hint? ;)

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian maken een voorzichtig begin. 20 nov 2018 20:16 #2861

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef :
Dan denk ik dat er nóg een supergrote verrassing aan zit te komen waar niemand op rekent maar waar ik zo'n donkerblauw vermoeden van heb dat dat ons allemaal flabbergasted achter gaat laten.


Waarom donkerblauw i.p.v. donkerbruin? Is dat een hint? ;)


Donkerbruin is zoooo jaren ' 80 :side: B)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator