Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Marnix en Janneke, samen verder? 18 nov 2018 23:34 #2787

Omdat er 3 onderwerpen óver Marnix gaan, maar niet een over Marnix én Janneke, vond ik het nodig om in elk geval ook voor hen samen een onderwerp aan te maken.
Ik heb steeds het idee gehad dat zij samen wel goed zouden passen. Nu ik vanavond deze aflevering heb gezien, vraag ik het mij af. Zo voorzichtig allemaal, zo op afstand. Geen omhelzing na het keuzemoment (in ieder geval niet voor de camera); twee kussen op de wang bij aankomst in haar appartement; geen toenadering in het vogelhok; zelfs geen reactie op het inkoppertje als zij zegt dat ze hier met een leuke vent staat... Moeilijk. Ik hoop dat het door het camerawerk komt, maar vrees eigenlijk dat dat het niet is...

Inloggen om te reageren.

Marnix en Janneke, samen verder? 19 nov 2018 00:17 #2791

Bakkertje1960 schreef : Omdat er 3 onderwerpen óver Marnix gaan, maar niet een over Marnix én Janneke, vond ik het nodig om in elk geval ook voor hen samen een onderwerp aan te maken.
Ik heb steeds het idee gehad dat zij samen wel goed zouden passen. Nu ik vanavond deze aflevering heb gezien, vraag ik het mij af. Zo voorzichtig allemaal, zo op afstand. Geen omhelzing na het keuzemoment (in ieder geval niet voor de camera); twee kussen op de wang bij aankomst in haar appartement; geen toenadering in het vogelhok; zelfs geen reactie op het inkoppertje als zij zegt dat ze hier met een leuke vent staat... Moeilijk. Ik hoop dat het door het camerawerk komt, maar vrees eigenlijk dat dat het niet is...


Hij vond het idee van de namen schrijven wel grappig. Zij zag dat als serieuzer maar zei er geen nee tegen. Daarop leek hij het onderwerp te negeren. Ik zie het al met al niet goed komen met die twee.

Inloggen om te reageren.

Marnix en Janneke, samen verder? 19 nov 2018 00:28 #2793

SasKijktBZV schreef : Hij vond het idee van de namen schrijven wel grappig. Zij zag dat als serieuzer maar zei er geen nee tegen. Daarop leek hij het onderwerp te negeren.

Kan je me helpen met dat moment, ik begrijp niet helemaal waar het overgaat. Ik kan mij niets herinneren over namen schrijven...

Inloggen om te reageren.

Marnix en Janneke, samen verder? 19 nov 2018 00:52 #2794

Bakkertje1960 schreef :

SasKijktBZV schreef : Hij vond het idee van de namen schrijven wel grappig. Zij zag dat als serieuzer maar zei er geen nee tegen. Daarop leek hij het onderwerp te negeren.

Kan je me helpen met dat moment, ik begrijp niet helemaal waar het overgaat. Ik kan mij niets herinneren over namen schrijven...


Dat was in die vogelkijkhut. Zij vroeg of hij ook hun namen neer wilde schrijven.

Inloggen om te reageren.

Marnix en Janneke, samen verder? 19 nov 2018 10:00 #2797

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Geen arm, geen knuffel, geen initiatieven tot toenadering en dan als klap op de vuurpijl als een Hans Worst met een worst aankomen. :pinch:

Het komt allemaal zo afstandelijk over, beetje zoals toen bij Rixt. Hij leuk, zij leuk, maar verder niets van hem naar haar. Laten we hopen dat de beelden ons op een verkeerd spoor proberen te zetten en dat het einde volgende week gewoon een leuk en gelukkig stel met hun voeten in het water laat zien :unsure:

Inloggen om te reageren.

Marnix en Janneke, samen verder? 19 nov 2018 10:52 #2799

SasKijktBZV schreef :

Bakkertje1960 schreef :

SasKijktBZV schreef : Hij vond het idee van de namen schrijven wel grappig. Zij zag dat als serieuzer maar zei er geen nee tegen. Daarop leek hij het onderwerp te negeren.

Kan je me helpen met dat moment, ik begrijp niet helemaal waar het overgaat. Ik kan mij niets herinneren over namen schrijven...


Dat was in die vogelkijkhut. Zij vroeg of hij ook hun namen neer wilde schrijven.


Oh, ja, dat was ook zo. Er had zo veel kunnen opbloeien daar... Ik blijf maar hopen dat het groeit wanneer de camera's weg zijn. Die zullen er toch niet 24 uur per dag zijn, mag ik hopen?

Inloggen om te reageren.

Marnix en Janneke, samen verder? 19 nov 2018 11:58 #2800

Heb de "preview" voor volgende week aan het eind v/d aflevering van gister even terug gekeken.
Dat ziet er wel minder afstandelijk uit.

Hoop met Bakkertje dat het wel goed komt zonder camera's, maar ......

Inloggen om te reageren.

Marnix en Janneke, samen verder? 19 nov 2018 12:24 #2802

Ik denk dat Janneke wel het best bij hem past, maar dan moeten ze wel over die drempel heen zeg... Het was bij Steffi minder ongemakkelijk en dat zegt denk ik wel wat... Ze blijven zo hangen in dat afstandelijke, ik vrees dat dat niet alleen aan de camera ligt. Ik hoop dat de citytrip wat verandering gaat brengen, zoals Marnix al zei, erop of eronder.

Wel leuk trouwens dat bevestigd werd wat wij hier allang wisten: Marnix is de zoon van De Kneet.

Inloggen om te reageren.

Marnix en Janneke, samen verder? 20 nov 2018 18:59 #2856

Als klap op de vuurpijl... er op en er onder... de rest laat ons raden.. :kiss: :P :kiss:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator