Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Vooruitblik aflevering 12 30 apr 2020 14:47 #4988

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Het worden dit keer roerige citytrips met veel mitsen en maren en het is maar de vraag of er echte liefde ontstaat of toch niet? Wie overleven en wie zien het niet meer zitten? Zondag kunnen we en mogen we ons weer verkneuteren tijdens de citytrip aflevering van BZV. Een klein lichtpuntje: Annemiek is weer aan het daten geslagen met een jongen met motor!

Vooruitblikken...
www.ad.nl/show/boer-jan-en-nienke-lopen-...s-citytrip~a6b6713e/

De echte Geert....
boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-2020/echte-geert

Teleurstelling heerst bij Jan en Nienke...
boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-20...ten-zich-niet-sturen

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 30 apr 2020 19:32 #4991

Hollie schreef : Vooruitblikken...
www.ad.nl/show/boer-jan-en-nienke-lopen-...s-citytrip~a6b6713e/

De echte Geert....
boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-2020/echte-geert

Teleurstelling heerst bij Jan en Nienke...
boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-20...ten-zich-niet-sturen


Bloedirritant is het AD, door meteen al te zeggen dat een vrouw eigendom is van een boer ( Geertjan en 'ZIJN' Karine ...alsof het AD in de 18e eeuw is blijven steken. Hallo daar, vrouwen zijn GEEN eigendom ! )

Zo, dat moest er effe uit

En wat ik ook niet snap, is dat wanneer je op citytrip gaat, meteen maar de lakens moet delen, er is maar 1 bed.... Waarom niet een beetje rust er in, na 5 dagen samen meteen maar alles kado geven ?? ...nou dan gaat de spanning er ook snel af... - en nee da's niet 18 eeuws denken, das logisch verstand -. Het lijkt wel alsof je een relatie tegenwoordig niet meer mag opbouwen... meteen rengdengdeng in de 5e versnelling... alsof het een ratrace is, die gelopen moet worden... Geen wonder dat zoveel relaties stuklopen. Zonder fundering is het een slecht huis bouwen ...

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 01 mei 2020 00:44 #4992

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Jee... Dat ziet er allemaal weinig veelbelovend uit.
Behalve bij Annemiek, die heeft een nieuwe date, dat is dan wel weer leuk.

Dat ene bed - ik vraag me af of dat van tevoren gevraagd wordt, of dat iedereen die niet heel hard protesteert automatisch samen in een kamer met één bed geparkeerd wordt. Zou wel netjes zijn als daar van tevoren overleg over is.

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 01 mei 2020 22:15 #4994

Cee schreef : Dat ene bed - ik vraag me af of dat van tevoren gevraagd wordt, of dat iedereen die niet heel hard protesteert automatisch samen in een kamer met één bed geparkeerd wordt. Zou wel netjes zijn als daar van tevoren overleg over is.


In de afgelopen seizoenen werd altijd - op camera - aan de stellen gevraagd of ze samen een kamer wilden of niet, het zou mij verbazen als dat dit seizoen anders is.

En dat de optie geboden wordt tijdens een romantisch weekendje weg is helemaal niet zo gek. Zij die al gek op elkaar zijn kiezen er meestal voor om de kamer te delen (zie: Henk & Fiona, Jan & Rianne, Wim & Marit), maar anderen kiezen ervoor om dat nog niet te doen. De keuze is helemaal aan de deelnemers.

Overigens wordt de citytrip niet meteen na de boerderij opnames gemaakt, dus veel stellen zullen elkaar in die tussentijd al wat beter hebben leren kennen. :)

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 03 mei 2020 11:53 #4997

De kaarten zijn geschud, de keuzes gemaakt. De stellen gaan op citytrip.

Boer Geert Jan gaat met Karine naar Malta. Geert Jan wil deze dagen zijn hart openen voor Karine: 'Nu zijn we een-op-een en moet ik kenbaar maken aan haar wat ik voor haar voel. Ik denk dat als ik dat niet ga zeggen, zij het ook niet zegt, dan laat zij ook het achterste van haar tong niet zien.' De twee lachen wat af en hebben de grootste lol. Maar gaan de gesprekken ook dieper? Stelt Karine zich open voor Geert Jan?

De champagne gaat open op de hotelkamer van boer Jan en Nienke in Edinburgh (Schotland). Ze beginnen vol goede moed aan de citytrip. Dit zou het begin moeten zijn van een mooie toekomst samen. Maar toch vindt Nienke het spannend zich helemaal over te geven aan haar gevoel, de onzekerheid slaat toe. Emotioneel spreekt ze haar twijfels uit bij Jan.

In regenachtig Navarra (Spanje) kruipen boer Geert en Angela onder een paraplu. 'Op deze reis wil ik uitvinden of er echt een klik is en of ze echt bij mij past. Daar kom ik nu achter', aldus Geert. Voor Angela is de klik er en dat wil ze ook graag van Geert horen. Voelt hij hetzelfde voor haar als zij voor hem?

Sneeuwwit landschap, prachtig noorderlicht. Boer Bastiaan en Milou zouden het allemaal kunnen zien in Lapland, maar ze hebben alleen oog voor elkaar. Bastiaan heeft zijn vrouw gevonden en geniet. 'Ik vind het heel bijzonder. Ik word hier wakker midden in de natuur en dat naast Milou. Ja, het leven mag zo blijven, er hoeft niks meer te veranderen.' Is de afstand tussen Zeeland en Frankfurt geen probleem meer?

Boerin Annemiek begint van voor af aan en heeft een eerste afspraakje met de Brabantse Bram. Hij komt op de motor, ze gaan paardrijden en hebben een afsluitende borrel. Zou dit dan de man zijn die Annemieks hoofd op hol brengt?

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 03 mei 2020 14:07 #5003

Moderator schreef : De kaarten zijn geschud, de keuzes gemaakt. De stellen gaan op citytrip.

Boer Geert Jan gaat met Karine naar Malta. Geert Jan wil deze dagen zijn hart openen voor Karine: 'Nu zijn we een-op-een en moet ik kenbaar maken aan haar wat ik voor haar voel. Ik denk dat als ik dat niet ga zeggen, zij het ook niet zegt, dan laat zij ook het achterste van haar tong niet zien.' De twee lachen wat af en hebben de grootste lol. Maar gaan de gesprekken ook dieper? Stelt Karine zich open voor Geert Jan?

De champagne gaat open op de hotelkamer van boer Jan en Nienke in Edinburgh (Schotland). Ze beginnen vol goede moed aan de citytrip. Dit zou het begin moeten zijn van een mooie toekomst samen. Maar toch vindt Nienke het spannend zich helemaal over te geven aan haar gevoel, de onzekerheid slaat toe. Emotioneel spreekt ze haar twijfels uit bij Jan.

In regenachtig Navarra (Spanje) kruipen boer Geert en Angela onder een paraplu. 'Op deze reis wil ik uitvinden of er echt een klik is en of ze echt bij mij past. Daar kom ik nu achter', aldus Geert. Voor Angela is de klik er en dat wil ze ook graag van Geert horen. Voelt hij hetzelfde voor haar als zij voor hem?

Sneeuwwit landschap, prachtig noorderlicht. Boer Bastiaan en Milou zouden het allemaal kunnen zien in Lapland, maar ze hebben alleen oog voor elkaar. Bastiaan heeft zijn vrouw gevonden en geniet. 'Ik vind het heel bijzonder. Ik word hier wakker midden in de natuur en dat naast Milou. Ja, het leven mag zo blijven, er hoeft niks meer te veranderen.' Is de afstand tussen Zeeland en Frankfurt geen probleem meer?

Boerin Annemiek begint van voor af aan en heeft een eerste afspraakje met de Brabantse Bram. Hij komt op de motor, ze gaan paardrijden en hebben een afsluitende borrel. Zou dit dan de man zijn die Annemieks hoofd op hol brengt?


Leuke BLOG :thumbs-up:


Karine is geen blijver, Geert-Jan zal weer op zoek gaan.
Nienke gaat ook niet blijven, ontwikkeld geen gevoel voor Jan, probeert het wel.
Annemiek is gelukkig op liefdespad
Bastiaan en Milou stellen zich iig open, hopelijk genoeg gevoelens om afstand te overwinnen
Geert blijft koud en afstandelijk, volgens mij wilde hij vooral ff een leuke tijd met Vera, als zij niet weg was gegaan was zij het geworden, in ieder geval even...

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 03 mei 2020 18:28 #5006

Janien schreef : Leuke BLOG :thumbs-up:


Mijn bijdrage is slechts een copy-paste van het inleidend schrijven bij de nieuwe uitzending. :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 03 mei 2020 22:14 #5025

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Heden nog an toe... wat een rampenplan dat BzV dit jaar.... en dat lag niet alleen aan de overvloedige regen... meer nattigheid alom uit snotterende ogen en neuzen en dan was het nog niet eens Corona -tijd....



Vanavond de Citytrip gezien... het was.... Drama met een grote D ! Meer kan ik er niet van maken :(


De enige hoop op een langdurige relatie haal ik uit de webserie boeren... en een heeeeeeeeeeeel klein misschientje van Milou en Bas... maar van vanavond was de score 4 uit 5 wordt niks... Helaas... aardbeienjam....

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 03 mei 2020 22:15 #5026

  • Zilte
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hierboven was ik dus, ZD

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 12 04 mei 2020 09:47 #5052

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
:cheese: :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2