Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 18 nov 2018 21:30 #2767

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Marnix twijfelt voor de zoveelste keer ondanks zijn keuze.

Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 18 nov 2018 21:38 #2769

'Bij twijfel niet oversteken'. Zeker van je zaak zijn (of in ieder geval het gevoel hebben dat je zeker bent) is altijd het beste. Maar hij wil het met de beste bedoelingen een kans geven. Alleen moeten in deze fase de knuffelprikkels wel de boventoon voeren, want als die er nu al niet zijn dan zie ik het met de liefde ook nog niet gebeuren...

Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 18 nov 2018 21:47 #2771

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
nee, ik zie t niet gebeuren. Als je zelfs wanneer je samen in de vogelspotschuur annex t knuffelhok niet eens in staat bent om een arm om degene te leggen die je gekozen hebt, zie ik t somber in.

Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 18 nov 2018 21:47 #2772

Ik zie Marnix nog eindigen met Bertine. Met Janneke zie ik niet zo hard gebeuren dat de vonk écht overslaat.

Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 19 nov 2018 12:36 #2807

Ik denk dat ze allebei wel willen, maar die drempel niet over kunnen. Of denken dat de ander dat (nog) niet wil. Ik hoop dat het bij de citytrip beter zal gaan, als ze ook wat meer tijd samen hebben zonder cameras erbij.

Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 19 nov 2018 20:33 #2819

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef : 'Bij twijfel niet oversteken'. Zeker van je zaak zijn (of in ieder geval het gevoel hebben dat je zeker bent) is altijd het beste. Maar hij wil het met de beste bedoelingen een kans geven. Alleen moeten in deze fase de knuffelprikkels wel de boventoon voeren, want als die er nu al niet zijn dan zie ik het met de liefde ook nog niet gebeuren...


Mangs be'j te bange....


Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 20 nov 2018 12:08 #2830

Ik heb het opgegeven met Marnix...eerst stuurt hij Willemijn weg die juist heel goed bij hem paste. Daarna stuurt hij Bertine weg die ook goed matchte...en Janneke zet hij zijn kaarten op in.
En juist bij Janneke voelde ik geen match. Zelfs met haar ouders en Marnix voelde ik enorme verschillen.

Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 20 nov 2018 12:12 #2833

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Die worst....

Maar goed, eerlijk is eerlijk, hij had de dames in de trein bij de speeddate natuurlijk al gewaarschuwd dat ze toen eenmalig bloemen van hem kregen, maar daarna noooooooit weer. En aan die belofte houdt hij zich dus keurig. Dat ie überhaupt iets meebrengt is dan dus al (Misschien in de) bonus?

Maarrrrr, om dan voor een worst te kiezen??? Of wacht? was het destijds in de trein ook niet Janneke die een worst voor Marnix meenam? Dan snap ik het! en vind ik het briljante dikke humor, gewoon met gelijke munt terugbetalen!

Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 20 nov 2018 12:13 #2834

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik snap Janneke eerlijk gezegd ook niet zo, Ze was de laatste dagen steeds minder positief over Marnix, had hem eigenlijk best goed ingeschat. Ze kan hem ook aan, dat kan eigenlijk juist goed uitpakkern, maar niet bij Marnix ben ik bang. Was hij maar meer zoals zijn vader, maar ja, dan had nij niet aan BZV mee hoeven te doen!

Inloggen om te reageren.

Wat een twijfelaar is die Marnix toch 20 nov 2018 12:13 #2836

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Janneke past prima bij Marnix... Het is er op of er onder, haha :woohoo:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator