Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Promo aflevering 12. 22 nov 2018 12:16 #2885

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/videos/2249203935317071/

De omstandigheden bij boer Marnix en Janneke zijn uiterst romantisch: een hotelkamer bedekt met hartjes, een fantastisch uitzicht, een sauna in de kamer. 'Deze plek is het uitgelezen moment om met elkaar goed af te tasten of er wat vlinders te vinden zijn en los gaan fladderen', aldus Marnix. Janneke gaat er helemaal voor: 'Samen een kamer delen vind ik wel spannend. Hoe is dat? Maar we gaan het gewoon lekker doen.' Komt hun relatie deze dagen tot bloei?

Boerin Michelle begint ziekjes aan de citytrip, maar gaat toch met Maarten de stad in. 'Het voelt alsof we elkaar al jaren kennen. Of het gewoon normaal is', zegt Michelle. Maarten ploft neer op een terrasje en Michelle gaat helemaal los in de Griekse winkeltjes.

Zowel boer Jaap als Marian is onder de indruk van de mooie Noorse omgeving. Ze genieten van elkaars gezelschap maar moeten er duidelijk ook aan wennen. Jaap: 'Als je 50 jaar alleen bent en dan komt dit om de hoek zetten, wat je altijd hebt gewild of in ieder geval van hebt gedroomd, dan is het toch best onwennig.' Marian is meer op haar gemak: 'Ik voel met net Alice in Wonderland. Alles opnieuw ontdekken. Het ene na het andere wonder.' Niets lijkt een mooie toekomst samen in de weg te zitten.

Boerin Steffi en Roel leren elkaar steeds beter kennen. De rust die Roel uitstraalt doet Steffi goed. Ze steken niet onder stoelen of banken heel blij met elkaar te zijn. Steffi wordt steeds minder onzeker en durft zelfs in de toekomst te kijken, maar vraagt zich tegelijkertijd af hoe dat toch moet omdat zij nogal is gebonden aan de paardenfokkerij.

In Italië proosten boer Wim en Marit aan een romantisch gedekte tafel op een eerste mooie vakantie samen. Wat Marit betreft volgen er nog vele lange vakanties. De ideale omstandigheden om eens te fantaseren over hun gezamenlijke toekomst op de boerderij in de Noordoostpolder.

(In één van de blogs werd gesproken van een 'theekopjes-relatie' tussen Marnix en Janneke. Nu zijn het geen theekopjes geworden maar het idee is hetzelfde... ;) )

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 22 nov 2018 13:22 #2886

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
...toch knap als je als cameraman/vrouw steeds de juiste beelden wilt schieten om vooral hoogscorende plaatjes te maken.... het heeft iig tot gevolg dat er bijna 4 miljoen kijkers met hun billen vastgeplakt zitten aankomende zondag.

Behalve theekopjes déjàvu, zie ik ook een ANWB-echtpaar in de preview...Jaap en Trui Marian-met-een-i. :silly: :blink: :side: :D

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 22 nov 2018 14:51 #2887

De theekopjes herinner ik me nog wel , maar een ANWB-echtpaar .....
Weer wat geleerd! :D
En goed voor de kijkcijfers.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 22 nov 2018 23:03 #2890

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
@Cornelia: ANWB-echtpaar was nog nooit eerder in de bzvserie, maar bij het filmpje van Jaap en Marian-met-een-i zag ik eens het voor me.... hét ANWB -echtpaar in spé....allebei zo'n trui. ( En mevrouw Kaandorp had daar een hilarisch stukje over, of nouja stukje, een heel filmpje. Ik deed het erbij voor de beeldvorming, zegmaar. )

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 22 nov 2018 23:41 #2893

@ Zilte
Na mevrouw Kaandorp snapte ik het helemaal !8-)
Internet is net een knipperlicht hier vandaag. Hier iets neerschrijven is soms gecompliceerd .
Dank U :cheese:

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 22 nov 2018 23:53 #2894

CorneliaW schreef : Internet is net een knipperlicht hier vandaag. Hier iets neerschrijven is soms gecompliceerd .
Dank U :cheese:


Was even wat aan het sjoelen met berichten. B) Excuus. :)

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 11:49 #2895

Oh jee. Maarten heeft al geen zin meer om achter Michelle aan te sjokken en haar tasje vast te houden. Mmm. Hij op een terras met een biertje, zij winkelen. Komt dit nog wel goed?
Janneke durft wel, samen met Marnix op een kamer. Stiekem denk ik dat het toch nog wel wat wordt met die twee.
Steffi en Roel, dat zit wel goed.
Jaap en Marjan. Twijfelachtig.
Wim en Marit komen helemaal niet meer voor in de lange promo...

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 12:17 #2896

Taurus schreef : www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/videos/2249203935317071/

De omstandigheden bij boer Marnix en Janneke zijn uiterst romantisch: een hotelkamer bedekt met hartjes, een fantastisch uitzicht, een sauna in de kamer. 'Deze plek is het uitgelezen moment om met elkaar goed af te tasten of er wat vlinders te vinden zijn en los gaan fladderen', aldus Marnix. Janneke gaat er helemaal voor: 'Samen een kamer delen vind ik wel spannend. Hoe is dat? Maar we gaan het gewoon lekker doen.' Komt hun relatie deze dagen tot bloei?

Boerin Michelle begint ziekjes aan de citytrip, maar gaat toch met Maarten de stad in. 'Het voelt alsof we elkaar al jaren kennen. Of het gewoon normaal is', zegt Michelle. Maarten ploft neer op een terrasje en Michelle gaat helemaal los in de Griekse winkeltjes.

Zowel boer Jaap als Marian is onder de indruk van de mooie Noorse omgeving. Ze genieten van elkaars gezelschap maar moeten er duidelijk ook aan wennen. Jaap: 'Als je 50 jaar alleen bent en dan komt dit om de hoek zetten, wat je altijd hebt gewild of in ieder geval van hebt gedroomd, dan is het toch best onwennig.' Marian is meer op haar gemak: 'Ik voel met net Alice in Wonderland. Alles opnieuw ontdekken. Het ene na het andere wonder.' Niets lijkt een mooie toekomst samen in de weg te zitten.

Boerin Steffi en Roel leren elkaar steeds beter kennen. De rust die Roel uitstraalt doet Steffi goed. Ze steken niet onder stoelen of banken heel blij met elkaar te zijn. Steffi wordt steeds minder onzeker en durft zelfs in de toekomst te kijken, maar vraagt zich tegelijkertijd af hoe dat toch moet omdat zij nogal is gebonden aan de paardenfokkerij.

In Italië proosten boer Wim en Marit aan een romantisch gedekte tafel op een eerste mooie vakantie samen. Wat Marit betreft volgen er nog vele lange vakanties. De ideale omstandigheden om eens te fantaseren over hun gezamenlijke toekomst op de boerderij in de Noordoostpolder.

(In één van de blogs werd gesproken van een 'theekopjes-relatie' tussen Marnix en Janneke. Nu zijn het geen theekopjes geworden maar het idee is hetzelfde... ;) )


Waar kan ik deze promo bekijken? Als ik op de link klik kom ik uit op fb bij een filmpje van 22 seconden.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 12:58 #2897

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

SasKijktBZV schreef : Waar kan ik deze promo bekijken? Als ik op de link klik kom ik uit op fb bij een filmpje van 22 seconden.


Dat is de promo. ;)

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 13:49 #2898

Taurus schreef :

SasKijktBZV schreef : Waar kan ik deze promo bekijken? Als ik op de link klik kom ik uit op fb bij een filmpje van 22 seconden.


Dat is de promo. ;)


Deze van het AD is iets langer...

www.ad.nl/show/stugge-boer-marnix-het-is...iBldPj1EELSHegRZjn4U

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator