Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 14:09 #2899

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

bamse schreef : Oh jee. Maarten heeft al geen zin meer om achter Michelle aan te sjokken en haar tasje vast te houden. Mmm. Hij op een terras met een biertje, zij winkelen. Komt dit nog wel goed?
Janneke durft wel, samen met Marnix op een kamer. Stiekem denk ik dat het toch nog wel wat wordt met die twee.
Steffi en Roel, dat zit wel goed.
Jaap en Marjan. Twijfelachtig.
Wim en Marit komen helemaal niet meer voor in de lange promo...


Hey Bamse,
Er zijn zat stellen die zo doen als M&M, zij aan het shoppen ( Vreselijk! Duik eens de duinen in, of een mooi bos ) en hij aan de koffie/bier/iets sterkers ... maar die zijn dan meestal al 40 jaar getrouwd of langer... Snap niet dat mijn sexegenoten dat winkelen zo leuk vinden ( ik vind het boring dat geslenter, bovendien krijg je er zere hoeven van ) maargoed, ieder zijn meug.
Janneke en Marnix : steeds heb ik het gevoel dat we op het verkeerde been worden gezet en dat ze ondertussen flink spetteren ( niet alleen in bad ) en vonken ( geen kortsluiting maar lekker vurig pittig )
Steffie en Roel: dikke mik
Jaap en Marian: groot vraagteken
Wim en Marit: vrolijke boel, maar wel een beetje een 'schoolreisje-gevoel '... leuk zolang het duurt

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 16:52 #2902

Bakkertje1960 schreef :

Taurus schreef :

SasKijktBZV schreef : Waar kan ik deze promo bekijken? Als ik op de link klik kom ik uit op fb bij een filmpje van 22 seconden.


Dat is de promo. ;)


Deze van het AD is iets langer...

www.ad.nl/show/stugge-boer-marnix-het-is...of-eronder~a12a987a/


Oh, maar deze is nog leuker...

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2018/marnix-janneke-picknick

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 17:25 #2903

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
www.telegraaf.nl/nieuws/2835378/1e-bzv-b...-jaap-ook-die-dingen

Misschien ben ik hopeloos ouderwets , maar om nou na een logeerweekje meteen het bed te delen met iemand .... :blush:
Tegenwoordig moet alles maar meteen in sneltreinvaart... je krijgt niet eens de kans om mekaar even rustig te leren kennen... neej, ook maar meteen van bil ... Bah. Dan is toch meteen alles al bekend en bekomen?

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 17:25 #2904

Ohhh het gaat goed met Marnix en Janneke! Wat leuk!

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 17:39 #2905

Zilte Deerne schreef : ...toch knap als je als cameraman/vrouw steeds de juiste beelden wilt schieten om vooral hoogscorende plaatjes te maken.... het heeft iig tot gevolg dat er bijna 4 miljoen kijkers met hun billen vastgeplakt zitten aankomende zondag.

Behalve theekopjes déjàvu, zie ik ook een ANWB-echtpaar in de preview...Jaap en Trui Marian-met-een-i. :silly: :blink: :side: :D

[/quote

Hahaha ik lig in een deuk.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 17:39 #2906

Bedankt Bakkertje, voor de link!

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 23 nov 2018 17:59 #2907

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Zilte Deerne schreef : www.telegraaf.nl/nieuws/2835378/1e-bzv-b...-jaap-ook-die-dingen

Misschien ben ik hopeloos ouderwets , maar om nou na een logeerweekje meteen het bed te delen met iemand .... :blush:
Tegenwoordig moet alles maar meteen in sneltreinvaart... je krijgt niet eens de kans om mekaar even rustig te leren kennen... neej, ook maar meteen van bil ... Bah. Dan is toch meteen alles al bekend en bekomen?


Schandelijk:) ;) Nee, dan Marnix en Janneke: die leren mekaar rustig kennen. Gewoon 3 pakkerds bij de begroeting. Janneke vindt Marnix gedrag niet altijd even leuk.. begrijpt dat ook niet en dat zegt ze ook.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 24 nov 2018 07:59 #2917

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef : www.telegraaf.nl/nieuws/2835378/1e-bzv-b...-jaap-ook-die-dingen

Misschien ben ik hopeloos ouderwets , maar om nou na een logeerweekje meteen het bed te delen met iemand .... :blush:
Tegenwoordig moet alles maar meteen in sneltreinvaart... je krijgt niet eens de kans om mekaar even rustig te leren kennen... neej, ook maar meteen van bil ... Bah. Dan is toch meteen alles al bekend en bekomen?


Met "ook die dingen" denk ik niet dat Marian 'dat' bedoeld. ;) Maar meer aan het voorafgaande van haar verhaal, dus naast elkaar wakker worden en zo. :)
Toch heb ik wel een klein vermoeden dat met name haar kinderen dit giegelig gaan aanzien met tenminste de opmerking 'màà-hàm'... ;)

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 24 nov 2018 10:28 #2918

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef : www.telegraaf.nl/nieuws/2835378/1e-bzv-b...-jaap-ook-die-dingen

Misschien ben ik hopeloos ouderwets , maar om nou na een logeerweekje meteen het bed te delen met iemand .... :blush:
Tegenwoordig moet alles maar meteen in sneltreinvaart... je krijgt niet eens de kans om mekaar even rustig te leren kennen... neej, ook maar meteen van bil ... Bah. Dan is toch meteen alles al bekend en bekomen?


Met "ook die dingen" denk ik niet dat Marian 'dat' bedoeld. ;) Maar meer aan het voorafgaande van haar verhaal, dus naast elkaar wakker worden en zo. :)
Toch heb ik wel een klein vermoeden dat met name haar kinderen dit giegelig gaan aanzien met tenminste de opmerking 'màà-hàm'... ;)


Nou, Tau.......ze bloosde anders wel heel verdacht... ( rode koontjes komen niet alleen van een beschuitje eten )
Maar nevertheless, - het is voor ieders eigen interpretatie - je kunt níet ontkennen dat er wél sprake is van enige suggestie...;)

En uiteindelijk... ik moet gewoon niet naar alle interviews kijken - ook al ben ik nog zo geïnterreseerd in een goede afloop van alle deelnemers- , er zijn dingen die ik gewoon niet wil weten /lezen. Dank dat je me hiermee weer tot meer nadenken heb gestemd.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 12. 24 nov 2018 18:10 #2920

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Filmpje!! :cheese:

Wim en Marit op een supplank. :whistle:

www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/videos/1815556648552655/

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator