Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 09:39 #2966

We gaan het zien...

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 12:07 #2978

Door de berichtgeving had ik er al een hard hoofd in, maar nu dit gezien te hebben... snap dat het voor Jaap allemaal erg wennen is, maar nu lijkt hij er de rem op te willen zetten terwijl hij eerder wilde dat de dames zo snel mogelijk bij hem in zouden trekken.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 12:15 #2980

Bij dit stel lijkt het wel of er een moeder met haar zoon op uit is , het zoontje bang op het trapje van de hoogste duikplank maar vreest ineens de diepte !
Moeders staat geduldig ( hoe lang nog ? ) hem vanuit het bassin aan te moedigen , kom maar , spring maar je kan het , het zoontje wijfelt verder en verder .
Het totaal niet oginele idee om je dan maar samen in dezelfde kleding te hijsen zet ook geen zoden aan de dijk , een eenheid moet je zijn en niet lijken .

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 13:34 #2988

Voor Marian is Jaap haar type maar Jaap zet daar de handrem op.. tevens krijg ik de indruk dat er van een relatie niets komt, omdat alleen Jaap op de reünie aanwezig is en veel te vertellen heeft aan Yvon en toehoorders.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 13:37 #2990

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Dribbel schreef : Bij dit stel lijkt het wel of er een moeder met haar zoon op uit is , het zoontje bang op het trapje van de hoogste duikplank maar vreest ineens de diepte !
Moeders staat geduldig ( hoe lang nog ? ) hem vanuit het bassin aan te moedigen , kom maar , spring maar je kan het , het zoontje wijfelt verder en verder .
Het totaal niet oginele idee om je dan maar samen in dezelfde kleding te hijsen zet ook geen zoden aan de dijk , een eenheid moet je zijn en niet lijken .

Dat is nou echt een 'schot in het doel ' ! Dribbel! #dikkeduim :D

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 13:38 #2991

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Hollie schreef : Voor Marian is Jaap haar type maar Jaap zet daar de handrem op.. tevens krijg ik de indruk dat er van een relatie niets komt, omdat alleen Jaap op de reünie aanwezig is en veel te vertellen heeft aan Yvon en toehoorders.

.... als er maar geen stuurslot op komt dan :silly: ...

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 13:43 #2993

Whoehahahaha :cheese: :blink: :P :cheer:

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 17:26 #3000

Hollie schreef : ... tevens krijg ik de indruk dat er van een relatie niets komt, omdat alleen Jaap op de reünie aanwezig is en veel te vertellen heeft aan Yvon en toehoorders.

Ojaaaa?? Het was me nog niet opgevallen. Van Wim wel.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 22:03 #3014

@ Sylvia
Nog een keertje kijken dan.

Jaap is volgende week in zijn uppie denk ik zonder Marian. Ondanks de Noorse truien. En niet alleen op de reünie.

Met dank aan Zilte voor de uitleg "ANWB koppel"

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 22:31 #3021

• Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 0

Sylvia schreef :

CorneliaW schreef :

Anoniem schreef : Krijg mezelf niet ingelogd dus maar even zo.

Ongeveer 3 maanden geloof ik Sylvia
Tenminste dat was het in andere bzv jaren

Haha goed dat je het zegt, Cornelia. Ik zat al te gissen of het Taurus was.

Dit was CorneliaW dus

Niet in kunnen loggen is mijn eer te na. B)

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator