Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 22:40 #3023

Ja ja dat was ondergetekende.
Ik zat op mijn telefoon en mijn verbinding onder de mangoboom ...... die loopt niet altijd zo lekker.

Tau zit op stand als je dat vergelijkt :party: :mmm: :zip:

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 23:03 #3027

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Kort na de uitzending kan de site een poosje druk bezocht worden. Op dat moment wil het een enkele keer voorkomen dat het e.e.a. niet helemaal optimaal werkt. Wellicht wilde jij net op een ongelukkig moment (korte piek) inloggen waardoor het niet lukte.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 26 nov 2018 23:10 #3029

Ja Tau dat zal het zijn. Pas na middernacht in Nederland kan ik de uitzending zien en dan via Hola de Vpn en NPO
Via Boer zoekt vrouw zelf lukt me dat meestal niet tot dinsdag.

No problem. We zijn wel wat gewend hier.
Vandaag gaat het allemaal aardig.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 27 nov 2018 15:49 #3039

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Hollie schreef : ...... tevens krijg ik de indruk dat er van een relatie niets komt, omdat alleen Jaap op de reünie aanwezig is en veel te vertellen heeft aan Yvon en toehoorders.


Volgens mij is het nog steeds 'dik an '. in elk geval zweeft er een dikke vlinder rond in Jaap-city... ;)

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 28 nov 2018 11:45 #3042

Klopt, het is bijzonder zweverig bij Jaap en Marian.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 29 nov 2018 23:11 #3075

CorneliaW schreef : @ Sylvia
Nog een keertje kijken dan.

Jaap is volgende week in zijn uppie denk ik zonder Marian. Ondanks de Noorse truien. En niet alleen op de reünie.

Met dank aan Zilte voor de uitleg
"ANWB koppel"


O gut...het ANWB koppel gaat door de helft dus...ik had al wel het gevoel dat zij meer verliefd was/is dan hij. Ondanks dat hij wel 2 of 3 x zei:' ik heb geen spijt van mijn keuze'. Maar in het promofilmpjes zegt hij wel dat hij twijfelde of hij wel de goede keuze had gemaakt.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 29 nov 2018 23:13 #3076

Volgens mij is het nog steeds 'dik an '. in elk geval zweeft er een dikke vlinder rond in Jaap-city... ;)[/quote]

Ik weet het niet hoor....ik weet het niet... ik twijfel. Een dikke vlinder in Jaap-city? Heb jij haar gezien? Leek ze op Petra?

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 30 nov 2018 15:03 #3086

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
....

zie mijn schrijven van 27-11 j.l.

;)
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 30 nov 2018 15:40 #3087

Wat een pracht bloemstuk! Dat is met recht een dikke vlinder ... Haha, ik hoop dat die vlinder inderdaad op Jaap zelf slaat. Dit zou echt een ludieke hint zijn naar vlinders voelen... Hoe romantisch...

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 30 nov 2018 18:20 #3092

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Die grote vlinder zou idd. een ludieke hint zijn, niet alleen naar Jaap, maar ook naar Petra. Zou vlinder Marian gevlogen zijn?

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator