Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Jaap en Marian in Noorwegen 30 nov 2018 18:31 #3095

randstadse schreef : Zou vlinder Marian gevlogen zijn?


Als ik naar het filmpje van volgende week kijk waarin Jaap zegt dat hij twijfelt over zijn keuze dan vraag ik mij af of ze nog wel bij elkaar zijn.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 30 nov 2018 19:50 #3100

Wat ik niet snap: de KRO? (vermoed ik tenminste) geeft andere media (AD, Telegraaf) korte filmpjes / promo's, die op de site zelf niet voorkomen. Nu weer over de aankomst van Jaap bij de reunie. Die promo geeft ook een vrij duidelijk antwoord op de vraag of J & M nog een stel zijn. Waarom niet alle promo's gebundeld op de eigen site?

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 30 nov 2018 19:51 #3101

Waarom staat de vlinder voor Petra? Jaap heet met zijn achternaam Vreeken. Als Jaap nu vlinders in zijn buik heeft kan dat ook nog steeds voor Marian zijn, ook al twijfelde hij toen.

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 30 nov 2018 20:02 #3102

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef : Waarom staat de vlinder voor Petra? Jaap heet met zijn achternaam Vreeken. Als Jaap nu vlinders in zijn buik heeft kan dat ook nog steeds voor Marian zijn, ook al twijfelde hij toen.


Sa is it mar krek, Bakkertje.... je kan er alle kanten mee op ;)

Inloggen om te reageren.

Jaap en Marian in Noorwegen 01 dec 2018 01:09 #3110

Bamse, ik zie jouw bericht over een filmpje met Jaap nu pas. Wij postte ons vorige bericht ongeveer gelijk. Het filmpje heb ik nu ook gezien. Ik begrijp het nut hiervan absoluut niet.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator