Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Michelle en Maarten in Griekenland 25 nov 2018 21:24 #2934

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Op en top verliefd. Geen twijfel. :)

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 25 nov 2018 21:29 #2936

En als hij geen zin meer heeft in shoppen, dan parkeert hij zich even op een terrasje. Even ieder z'n eigen ding doen, prima toch :)

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 25 nov 2018 21:30 #2937

Maarten: "Ik krijg er wel honger van" (slenteren over de vleesmarkt). Michelle gruwelt ;)

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 00:01 #2960

En wat dachten jullie van het niet te veel maanstenen willen kopen omdat zij de vruchtbaarheid zouden bevorderen... Ik dacht te zien dat Maarten zich even bijna verslikte in haar grapje...

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 06:41 #2963

Dat gelach van Michelle, ik stoor me daar zo aan. Maarten niet gelukkig, zo lijkt het. Die is sowieso de rust zelve. Ik denk dat zij erg met hem boft. Of dat omgekeerd geldt, dat weet ik niet. Ze kan zo kattig overkomen. Op mij dan.

In die maansteen verslikte ik mij ook welhaast. Dat ze anders binnen een seconde zwanger zou zijn. Hoezo begin je daar over terwijl je hem net een maand kent? Ik zou het er benauwd van krijgen.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 09:36 #2965

Dat gehinnik achter ieder woord wat ze uitkraamt wordt steeds irritanter!!!

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 12:09 #2979

Ik weet 't niet... ik vraag me af of ze verder komen dan de eerste verliefdheid. Wat als de zomer afgelopen is en je niet meer in de zon kunt luieren? Dat is eigenlijk alles wat we van ze gezien hebben. Ik vind haar ook erg dominant overkomen, ondanks het geitenlachje steeds. Allebei irritante karaktereigenschappen als je 't mij vraagt, maargoed, ik hoef niet met haar samen te zijn....

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 12:55 #2985

  • Frits
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Die 2 passen zo niet bij elkaar. Hij is een pushover, oncommunicatief. Dit zal geen lang leven beschoren zijn.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 13:33 #2987

Bakkertje1960 schreef : En wat dachten jullie van het niet te veel maanstenen willen kopen omdat zij de vruchtbaarheid zouden bevorderen... Ik dacht te zien dat Maarten zich even bijna verslikte in haar grapje...


Even daarvoor zegt ze "ik wil hier nog wel een briljante ring langs"... Da's andere koek dan een ring met maanstenen voor de vruchtbaarheid...
Toch denk ik wel dat ze het samen goed hebben. Maarten heeft haar een paar afleveringen terug, nog voor het keuzemoment, al laten weten dat hij dat gecommandeer niet allemaal pikt.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 17:03 #2998

Bakkertje1960 schreef :

Bakkertje1960 schreef : En wat dachten jullie van het niet te veel maanstenen willen kopen omdat zij de vruchtbaarheid zouden bevorderen... Ik dacht te zien dat Maarten zich even bijnaambijna verslikte in haar grapje...


Even daarvoor zegt ze "ik wil hier nog wel een briljante ring langs"... Da's andere koek dan een ring met maanstenen voor de vruchtbaarheid...
Toch denk ik wel dat ze het samen goed hebben. Maarten heeft haar een paar afleveringen terug, nog voor het keuzemoment, al laten weten dat hij dat gecommandeer niet allemaal pikt.


Er zit nog wel een verschil tussen zeggen dat je het niet pikt en het daadwerkelijk niet pikken. Ik ben bang dat het bij het eerste blijft.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator