Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Michelle en Maarten in Griekenland

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 22:07 #11

Ach ja, niet ergeren mensen tenslotte zien wij ze alleen op tv.
Niet goed voor de bloeddruk.

Hoop werkelijk dat het blijft duren voor dit paar ondanks of dankzij de maansteen en de soms wat onvriendelijke opmerkingen.
Niemand is perfect

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 22:22 #12

Je moet natuurlijk ook niet op alle slakken zout leggen. Dat van die briljante ring is natuurlijk een gekkigheidje waar hij verder niet op reageert, of misschien met een welongemeende 'ja'... ;) Het wordt anders als zij er echt verder serieus op doorgaat, maar dat deed ze niet (voor zover wij dit te zien kregen).

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 22:53 #13

Ik erger mij niet aan haar hoor en ook niet aan hem, ik vind ze een leuk stel. Ik vond het grappig dat zij hem vroeg of ze nu een BzV-stelletje zijn of dat ze echt verkering hebben.
Die briljante ring kwam direct na haar opmerking dat ze eigenlijk al genoeg ringen heeft in het winkeltje met alle maanstenenringen, ééntje wilde ze er nog wel bij... haha, in het kader van tegenwoordig ben ik maar gewoon duidelijk... In de promo heb ik inderdaad ergens een glimp van Maarten's aanwezigheid gezien. Ach, er zijn stellen die 25 jaar bij elkaar zijn en uit elkaar gaan. Zij genieten nu van elkaar en morgen is het weer een andere dag...

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 23:08 #14

• randstadse
  • randstadse's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Prachtig stel! Van al die bezwaren over Michelle (in dit forum) heeft Maarten geen enkele last! :)
Integendeel: hij vindt het prima als ze wil winkelen en zit dan zelf lekker ontspannen op een terrasje. Als ze tussendoor ff bij hem langskomt vraagt-ie of ze wat leuks heeft gevonden en dan laat hij haar vervolgens lekker verder shoppen. Ook zegt hij dat hij het weet/voelt als zij "even niet goed in haar vel zit" en beseft dat hij haar dán even met rust moet laten.. en dat doet-ie dan ook. Dat is liefde.
Ze voelt zich veilig bij hem. Ik denk terecht.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 26 nov 2018 23:11 #15

Dat ben ik wel met je eens Randstadse. Als mijn man een beetje depri is wil hij ook het liefst alleen zijn. Vind ik prima, als ik hem daarmee help dan doe ik dat.

En niet elke man vind winkelen leuk. Prima dat hij dan lekker op het terras gaat zitten. Anders voel ik me ook opgejaagd, en dat is ook niet echt lekker winkelen.

Inloggen om te reageren.

Michelle en Maarten in Griekenland 29 nov 2018 23:21 #16

randstadse schreef : Prachtig stel! Van al die bezwaren over Michelle (in dit forum) heeft Maarten geen enkele last! :)
Integendeel: hij vindt het prima als ze wil winkelen en zit dan zelf lekker ontspannen op een terrasje. Als ze tussendoor ff bij hem langskomt vraagt-ie of ze wat leuks heeft gevonden en dan laat hij haar vervolgens lekker verder shoppen. Ook zegt hij dat hij het weet/voelt als zij "even niet goed in haar vel zit" en beseft dat hij haar dán even met rust moet laten.. en dat doet-ie dan ook. Dat is liefde.
Ze voelt zich veilig bij hem. Ik denk terecht.

Ik vind het wel een leuk stel. Ik hoopte even dat hij de ring voor haar zou kopen en de ring om haar vinger zou schuiven #zo-romantisch

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.055 seconden