Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wim en Marit in Italië 26 nov 2018 22:28 #3020

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Sylvia schreef :

Klompendanseres schreef : Ik vraag me ook af of dit voor langere duur is... hoop het wel voor ze, maar vrees het ergste.



Me too. Er gaat niet zoveel van Wim uit. Ik erger me aan zijn kleine woordenschat: Cill-vet-zooo leuk-gezellig.
Marit heeft de broek aan.


Dit zou heel wel te maken kunnen hebben met zijn stotterprobleem. Het kost hem meer moeite om een zin te zeggen dan iemand die niet stottert. Daardoor zou het kunnen dat hij op dat moment een in zijn hoofd ruim bemeten mening maar even inkort tot 'vet-chill' of iets met die strekking.

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit in Italië 27 nov 2018 13:03 #3034

Daar zeg je wat Taurus , het zou heel goed kunnen dat Wim door zijn stotterprobleem zich een een andere vorm van spreken eigen heeft gemaakt , bovendien is het volgens mij onder jongeren vrij normaal zich van korte stopwoorden te bedienen daar zou ik nog veel van kunnen leren B)

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit in Italië 27 nov 2018 13:21 #3035

Dribbel schreef : Daar zeg je wat Taurus , het zou heel goed kunnen dat Wim door zijn stotterprobleem zich een een andere vorm van spreken eigen heeft gemaakt , bovendien is het volgens mij onder jongeren vrij normaal zich van korte stopwoorden te bedienen daar zou ik nog veel van kunnen leren B)


:mmm: B) Hier nog eentje 8-) al ben ik niet dol op die stopwoorden.
Vaak haal ik woorden weg uit mijn eigen schrijfsels. Te lang van stof. Mensen houden niet van (te) lange reacties of artikelen tegenwoordig.
(Reactie vooral op het nu schuingedrukte deel)

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit in Italië 27 nov 2018 15:09 #3038

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

CorneliaW schreef :
:mmm: B)
Vaak haal ik woorden weg uit mijn eigen schrijfsels. Te lang van stof. Mensen houden niet van (te) lange reacties of artikelen tegenwoordig.

Wat is te lang of lang?
Ik vind een lang(-er) antwoord vaak prettiger dan een erg kort, meestal kan ik dan het antwoord beter begrijpen...;';)


Langdradig-lang is wat anders natuurlijk ...;) Voordat je het weet zit je ....op minuut één minuut zeven... #start

Inloggen om te reageren.

Wim en Marit in Italië 29 nov 2018 23:29 #3078

Daardoor zou het kunnen dat hij op dat moment een in zijn hoofd ruim bemeten mening maar even inkort tot 'vet-chill' of iets met die strekking.[/quote]

Ja dat zou heel goed kunnen.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator