Zojuist onder de koffie het na-gesprek gezien met Janneke. Wat een lieve toffe meid, en ook daar zit een stukje pijn omdat ze ergens misschien toch gehoopt had dat ze de liefde zou vinden (... citeer: ... en dan loop ik alleen weer weg... )
Maar ze gaat op zoek naar iets anders vertelt ze, en ik denk dat dat iets wel een iemand gaat worden ... En ook voor haar loopt er een prins ( met of zonder paard ) rond... komt wel goed.
Marnix: je liet me van mijn bank afdonderen met je besluit... !!
Toen je de
loveseat als liefdeschoot aanbood dacht ik "Yes... eindelijk gaat het gebeuren! ".... maar kennelijk is/was er iets in je binnenkamer dat jou in je oor fluisterde om niet verder te gaan... ( Uiteindelijk weet een mens zelf wat het beste is voor umzelf. Toch? )
Nou, eerst maar even bijkomen van deze emotionele ontdekkingsreis. .ik neem nog een bakkie en hoop voor jullie dat het geluk in de liefde ergens in het verschiet ligt!
Zoals Clouseau zingt "... want als de vlinders sterven in je schoot.... droog dan je tranen ook al heb je veel verdriet...het leven gaat door...er ligt vast wel iets moois in het verschiet "
!