Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 09:44 #2968

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Zijn gezicht sprak boekdelen... hij had er ook echt zin in, pfff

Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 10:28 #2970

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Zojuist onder de koffie het na-gesprek gezien met Janneke. Wat een lieve toffe meid, en ook daar zit een stukje pijn omdat ze ergens misschien toch gehoopt had dat ze de liefde zou vinden (... citeer: ... en dan loop ik alleen weer weg... )
Maar ze gaat op zoek naar iets anders vertelt ze, en ik denk dat dat iets wel een iemand gaat worden ... En ook voor haar loopt er een prins ( met of zonder paard ) rond... komt wel goed.

Marnix: je liet me van mijn bank afdonderen met je besluit... !!
Toen je de loveseat als liefdeschoot aanbood dacht ik "Yes... eindelijk gaat het gebeuren! ".... maar kennelijk is/was er iets in je binnenkamer dat jou in je oor fluisterde om niet verder te gaan... ( Uiteindelijk weet een mens zelf wat het beste is voor umzelf. Toch? )

Nou, eerst maar even bijkomen van deze emotionele ontdekkingsreis. .ik neem nog een bakkie en hoop voor jullie dat het geluk in de liefde ergens in het verschiet ligt!

Zoals Clouseau zingt "... want als de vlinders sterven in je schoot.... droog dan je tranen ook al heb je veel verdriet...het leven gaat door...er ligt vast wel iets moois in het verschiet " :kiss: :kiss: !


Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 12:01 #2975

Door alles maar met metaforen en al te bespreken elke keer hebben ze de kans om gewoon maar te proberen en te ondergaan voorbij laten gaan. Er waren wat momenten, zoals met die stoel bij 't raam en die kus onder 't bruggetje dat ik dacht, misschien is dit toch handige editing en valt 't allemaal wel mee... maar nee... Zo jammer.

Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 12:21 #2981

Prachtig liedje Zilte , dit schreef Koen Wauters destijds over de breuk tussen hem en Babette van Veen , past ook goed bij de situatie ven Marnix en Janneke .

Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 12:53 #2984

Wouw, het lijkt wel geschreven voor hen! Prins op het witte paard, vlinders, tranen (niet gezien, wel gevoeld)... prachtig lied! Ben je in het dagelijks even een DJ, Zilte??

Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 13:40 #2992

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Alle vlinders sterven bij Marnix een wisse dood... een partner vinden zal voor hem :cry: :ohmy: moeilijk worden

Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 13:58 #2994

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Dribbel schreef : Prachtig liedje Zilte , dit schreef Koen Wauters destijds over de breuk tussen hem en Babette van Veen , past ook goed bij de situatie ven Marnix en Janneke .


Dribbel... ik liep gisternacht een extra lange ronde door een donkere polder mijn honden uit te laten... en liet de film van onze boeren/innen nog even door mijn hoofd gaan... 'k moest het even allemaal laten betijen....
Terwijl ik liep kwam steeds het beeld van Janneke en Marnix naar voren ( kennelijk diepe afdruk/indruk achtergelaten ) en hun situatie... Over vlinders die niet uitkwamen maar een stille dood stierven in hun cocon. Over vonken die maar niet wilden vonken ( de sterren en maan deden goed mee, die straalden ook maar op halve kracht ) ... allemaal zo treurig. En toen , toen kwamen we ook nog een paard tegen...zat geen prins op ( nou zijn die ook zeldzaam midden in de nacht, maar toch ) , nouja... zulke beelden die gaan bij mij 's nachts kennelijk op hol in mijn bovenkamer.... en dan komt er een liedje uit. Zo werkt het vaak. Vond het wel toepasselijk bij ons Marnix en ons Janneke...niet alleen zij moeten iets verwerken, maar half Nederland ook, die stilletjes toch dachten dat de liefde 'ergens om de hoek lag '.... ( ik hoop dat ze er niet nóg verdrietiger van worden als ze meelezen hier :silly: )

Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 14:02 #2995

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef : Wouw, het lijkt wel geschreven voor hen! Prins op het witte paard, vlinders, tranen (niet gezien, wel gevoeld)... prachtig lied! Ben je in het dagelijks even een DJ, Zilte??


Het is inderdaad een heel mooi lied. Qua tekst een tearjerker.

En nee, ik ben geen DJ maar als Hilversum nog iemand zoekt die bij romantische tv-beelden een versje kan plakken : call me. ;)

Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 14:11 #2997

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef : En nee, ik ben geen DJ maar als Hilversum nog iemand zoekt die bij romantische tv-beelden een versje kan plakken : call me. ;)


En tot die tijd: vooral hier dat blijven doen!!!

Inloggen om te reageren.

Marnix Janneke over en uit 26 nov 2018 17:22 #2999

Ik ben volledig van mijn apropo

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator