Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Steffi en Roel in Zwitserland

Steffi en Roel in Zwitserland 25 nov 2018 21:35 #1

Ze durft wel, om zomaar verder dan een straal van 5 kilometer vanuit haar bedrijf weg te gaan. ;) Dan moet ze wel zeker van haar zaak zijn. En zo ziet het er ook uit. :)

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel in Zwitserland 25 nov 2018 21:46 #2

Steffi benoemt dat hij er wel het hele pakket bij krijgt: de boerin, de boerderij, het bedrijf, ouders... Daar was Roel zich allang van bewust. Sowieso als je op een boer(in) schrijft dan weet je dat. Zo'n boerderij verhuis je niet zomaar :blush: :)

Zij tweeën zijn lekker bezig :)

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel in Zwitserland 26 nov 2018 09:46 #3

Steffi is leuk en onzeker, maar dat komt zeker goed.:P

Inloggen om te reageren.

Het kan altijd beter...

Steffi en Roel in Zwitserland 26 nov 2018 12:03 #4

Heel lief stel zo samen, leuk om te zien. Ik snapte alleen die 5 km. niet zo, is dat alleen in het veulenseizoen of altijd? Want met de speeddate, dagdate en nu de citytrip lukte het ook om verder weg te zijn...

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel in Zwitserland 26 nov 2018 12:31 #5

Ik denk dat ze bedoelt dat het lastig is om verder weg te wonen dan 5 km. Ik begrijp dat Roel zijn familie 3 kwartier verderop woont, dus als Roel in de buurt van zijn familie wil blijven wonen, dat het dan voor haar te lastig wordt. Dat zij binnen ... minuten aanwezig moet kunnen zijn. Als ze met vakantie is dan zal ze wel vervangers hebben geregeld die er binnen korte tijd kunnen zijn.

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel in Zwitserland 26 nov 2018 13:35 #6

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef : Ik denk dat ze bedoelt dat het lastig is om verder weg te wonen dan 5 km. Ik begrijp dat Roel zijn familie 3 kwartier verderop woont, dus als Roel in de buurt van zijn familie wil blijven wonen, dat het dan voor haar te lastig wordt. Dat zij binnen ... minuten aanwezig moet kunnen zijn. Als ze met vakantie is dan zal ze wel vervangers hebben geregeld die er binnen korte tijd kunnen zijn.

Ja, ons Pap.

:D

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel in Zwitserland 26 nov 2018 17:28 #7

Ja, ons Pap.

:D[/quote]

Ja ik denk dat ons Pap dan wel komt.

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel in Zwitserland 26 nov 2018 21:58 #8

"Ons Pap" woont immers ook op de boerderij.

Het zit wel goed met Roel & Steffie

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel in Zwitserland 26 nov 2018 22:37 #9

En dan hebben we het nog niet gehad over haar lange things-to-do-lijst. Bijvoorbeeld het eetcafé met eenvoudige kaart. En op de vraag, "wat staat er nog meer op de lijst?" "Nou, dat was het eigenlijk wel zo'n beetje"... :woohoo: :silly:

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel in Zwitserland 27 nov 2018 14:55 #10

Ja, vond dat ook zo mooi. Daar blijkt maar weer uit dat Steffi zichzelf eigenlijk nooit de moeite waard heeft gevonden. Zelfs (dag-)dromen over de toekomst heeft ze niet gedaan. Ik hoop dat Roel dat nu in haar los maakt.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.058 seconden