Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 22 apr 2017 21:11 #1205

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
... 5 GELUKKIGE boeren..

Van Deevid, Marc en Herman weten we de uitslag. Maar van Riks en Olke nog niet.
De vrouw van Riks is bij mij één groot vraagteken , bij Olke schiet ineens 'POEF'- met loodvrije kogel, Harriët weer in mijn gedachten. Of... of .... zou tóch Alberdien Olke hebben kunnen overhalen om een kleinschalige , biologische, dynamische, kinderboerderij te beginnen somewhere in the middle of Fryslân? ;)

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 00:19 #1207

, bij Olke schiet ineens 'POEF'- met loodvrije kogel, Harriët weer in mijn gedachten
. Of... of .... zou tóch Alberdien

Ach Zilte als Harriet weer in beeld zou komen zou ik dat de mooiste uitkomst vinden , ongeacht wat daddy wil , deal with it , het gaat toch om het geluk van zijn zoon niet dat van hem.
Alberdien ben ik na verloop van tijd meer gaan waarderen , ik vond haar eerst zo drammerig met " haar vent " maar vind haar nu best oke .
Sandra , nee , al vanaf het begin vond ik haar niet oprecht overkomen het zou me i.i.g. zeer verbazen als zij nog bij Olke is .
We gaan het zien of niet , want morgen viert mijn dochter haar verjaardag dus ik mis Ajax-PSV ( hup Ajax :cheer: )
en de Grande Finale BZV , wordt een latertje met Uitzending Gemist kijken !

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 00:30 #1208

Afgelopen vrijdag waren 'ons' Von, Alberdien, Anke, Susanne en Anne te gast bij Pauw. Inmiddels staat het fragment online.

Zie hier Jeroen en Jan tezamen met de BZV-babes aan één tafel

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 00:35 #1209

Aan het eind verklapt Yvon iets over Riks. Kennelijk had hij ondanks de drie vrouwen bij hem op de boerderij onvermoede gevoelens voor een andere dame. Welke andere dame? Een Canadese dame? Of een eerdere afvaller?

Kanniewachten... Kanniewachten... :silly:

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 01:31 #1210

Taurus schreef : Aan het eind verklapt Yvon iets over Riks. Kennelijk had hij ondanks de drie vrouwen bij hem op de boerderij onvermoede gevoelens voor een andere dame. Welke andere dame? Een Canadese dame? Of een eerdere afvaller?

Kanniewachten... Kanniewachten... :silly:


Ah mooi Taurus bedankt voor de link naar Pauw , had het nog niet gezien en idd. heel spannend we zullen zien !

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 08:03 #1211

Dribbel schreef : We gaan het zien of niet , want morgen viert mijn dochter haar verjaardag dus ik mis Ajax-PSV ( hup Ajax :cheer: )en de Grande Finale BZV , wordt een latertje met Uitzending Gemist kijken !

Gefeliciteerd. Een verjaardag kan je niet over doen, maar de uitzending kan je terug zien. Maak er een mooie dag van :)

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 08:07 #1212

Taurus schreef : Afgelopen vrijdag waren 'ons' Von, Alberdien, Anke, Susanne en Anne te gast bij Pauw. Inmiddels staat het fragment online.

Zie hier Jeroen en Jan tezamen met de BZV-babes aan één tafel

Kon me nog net wakker houden tegen 12 uur. Het zal voor die vrouwen ook wel een hotel geworden zijn...

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 12:58 #1213

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ben erg benieuwd hoe het nu met de boeren gaat. Fleur en Heeman zit wel goed en Marc en Annekim lijken ook uit zelfde hout gesneden. David en Mara zullen nu ook nog wel samen zijn, maar Olke.. Zouden hij en de wispelturige Sandra er nog wel energie in willen steken? En Riks, hebben de vrouwen die op hem geschreven hebben wel een kans gehad?

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 15:46 #1217

BZVkijker1 schreef :

Dribbel schreef : We gaan het zien of niet , want morgen viert mijn dochter haar verjaardag dus ik mis Ajax-PSV ( hup Ajax :cheer: )en de Grande Finale BZV , wordt een latertje met Uitzending Gemist kijken !

Gefeliciteerd. Een verjaardag kan je niet over doen, maar de uitzending kan je terug zien. Maak er een mooie dag van :)


Dank je wel BZV-Kijker :)

Inloggen om te reageren.

De twinkeloogjes van ons Von... 5 GELUKKIGE boeren 23 apr 2017 20:02 #1223

  • Zilte Deerne
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Dribbel schreef :

BZVkijker1 schreef :

Dribbel schreef : We gaan het zien of niet , want morgen viert mijn dochter haar verjaardag dus ik mis Ajax-PSV ( hup Ajax :cheer: )en de Grande Finale BZV , wordt een latertje met Uitzending Gemist kijken !

Gefeliciteerd. Een verjaardag kan je niet over doen, maar de uitzending kan je terug zien. Maak er een mooie dag van :)


Dank je wel BZV-Kijker :)


Van harte gefeliciteerd Dribbel, en dat dochterlief maar many happy returns mag krijgen! :party: :party: :party:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator