Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

BZV Internationaal een succes of een debacle? 28 apr 2017 19:31 #1330

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Ondanks dat ik mij nu in lagere sferen bevind vond ik BZV Internationaal dit keer minder boeiend. Uiteraard lokt dat ook minder reacties uit op het forum. Ik kijk nu al uit naar een nationale BZV met Nederlandse boeren en boerinnen en Nederlandse dames en heren. BZV Internationaal mag van mij een tijdje de ijskast in, ondanks dat vijf boeren hun liefje hebben gevonden, waarvan twee niet op het conto van BZV bijgeschreven kunnen worden. 8-)

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 28 apr 2017 19:59 #1331

2 ? eigenlijk 1 in het geheel niet en de andere buiten de 10 uitgenodigde vrouwen. Nr 11 zullen we maar zeggen. Ik heb er ook met minder plezier naar gekeken, maar dat kwam ook door treurige priveomstandigheden.

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 28 apr 2017 20:15 #1334

,

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 28 apr 2017 20:27 #1336

Dat is verschrikkelijk naar en rauw BZV-Kijker , voor rouw en verdriet staat geen tijd.
Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt en dat deze steun en een luisterend oor geven waar het kan .
Daar is het verdriet niet mee weg , dat is heel begrijpelijk ik wens je veel moed en kracht toe om alles een plekje te geven , pas goed op je zelf .
On-topic volledig eens Hollie , volgende keer heel graag een fris nationaal seizoen , ik leef bij lange na niet zo mee als met de Internationale variant .
Misschien is de spreuk " Wat een boer niet kent dat lust ie niet " wel op mij van toepassing ik kan het anders niet goed uitleggen !

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 29 apr 2017 16:24 #1339

Dankje Dribbel. We zijn nu een half jaar verder. De plaats blijft leeg, maar de fijne gedachten maken het gemis draagbaar.
Back on -topic: als er dit jaar geen nationale versie meer komt, dan beschouw ik een special over hoe het nu is met de boeren die eerder hebben meegedaan als een goed Kerstgeschenk :light: (er wordt meegelezen..., boodschap komt vanzelf aan )

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 29 apr 2017 19:04 #1341

BZVkijker1, ik had eigenlijk wel verwacht dat er VOOR de start van het internationale seizoen al een special zou zijn. Er is toch genoeg gebeurd bij allerlei boeren. Baby's, huwelijken, ook bij boeren van alweer een paar seizoenen geleden, en af en toe ook slecht nieuws. Genoeg voor minstens een paar afleveringen. Nou ja, misschien komt er nog eens wat. Ik kijk altijd graag naar de boeren enkele jaren later.

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 30 apr 2017 20:41 #1342

Was ook mijn wens.

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 01 mei 2017 10:19 #1343

Het was wel afkicken gisteravond. Geen BZV... :cry:

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 01 mei 2017 15:11 #1344

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Voor mij ook. :cry:

Ik heb overigens met heel veel plezier gekeken naar deze internationale aflevering van BZV. :cheer:
Ik vond Herman de grote verrassing van dit seizoen. In eerste instantie leek hij mij een beetje "stijfjes", maar hij heeft zich ontpopt als de meest charmante en bedreven boer in het contact leggen en onderhouden met de vrouwen van alle vijf.

Van mij mag de volgende BZV-serie weer internationaal zijn, maar nationaal vind ik ook prima.

Inloggen om te reageren.

BZV Internationaal een succes of een debacle? 01 mei 2017 15:30 #1345

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik vond de serie eigenlijk erg saai, verbaasde me over het aantal vrouwen dat al uit zichzelf afhaakten.
Blijkbaar toch niet goed naar de introductieaflevering gekeken.

Maar de laatste 2 afleveringen maakten veel goed, vooral de laatste aflevering vond ik prachtig.
Ik ben vooral positief verrast door de ontwikkeling van boer Marc. De hunk van de serie met erg veel brieven, die zijn reputatie niet waar kon maken omdat zijn presentatie niet echt flitsend was, maar uiteindelijk gewoon een erg aardige kerel blijkt, met erg veel gemompelde humor en een heel erg leuke vrouw! Super! Zoals de Roemenen zeggen!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator